Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Ny låt: History

2015-11-06

 
Då är det bara EN vecka kvar till det nya albumet släpps!
Har man förhandsbokat det på iTunes har man nu fått en av låtarna: History.
Om ni inte bokat än, kan ni göra det HÄR
 
Annars finns låten även på Spotify!
 
 
Vad tycker ni? Längtar man inte ännu mer till nästa vecka? :)
 


Postat av Madeleine

Hej, jag längtar mer och mer till det nya albumet men jag bara undrar en grej och jag hoppas att du svarar på detta och hoppas att du läser kommentarerna men jag tror att jag är nästan den ända som kommenterar här men hur kan du veta så mycket om killarna och har du träffat de??
Det var visst två frågor. 😂

Svar: Hej! Jag (Sofi) har själv inte träffat killarna men både Frida och Tanja har. Och som svar på den andra frågan, så hittar jag all information om dem på nätet. :)
OneDirectionSwe

Datum: 2015-11-06 | Tid: 23:33:05

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?