Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Coca Cola Bloopers

2015-05-28

Jag är ledsen att jag inte fick upp filmen i bättre kvalitet!
 


Postat av Josefin Dahlqvist

Hej, jag säljer två biljetter till konserten den 23e juni på Ullevi. Jag undrar om ni skulle vilja lägga ut min annons på er blogg? Skulle verkligen hjälpa jättemycket!

Två biljetter i sektion B3, säljer dem för orginalpriset 600kr, men kan tänka mig gå ner i priset vid snabb affär.
Kontakta mig på min mail: [email protected] eller min kik: agnesjosefin

Svar: Hej! Vi har redan ett inlägg där man i kommentarerna kan skriva om man säljer. (http://onedirectionswe.com/2015/april/biljetter-till-1d-i-goteborg.html#comment ) alt. scrolla ner lite på bloggen så hittar du det! :)
OneDirectionSwe

Datum: 2015-05-28 | Tid: 08:12:38
Postat av Klara

snälla kan ni inte bara göra ett inlägg för dom som ska gå ensamma, det kan la inte vara så svårt... Snälla jag ber er

Datum: 2015-05-28 | Tid: 12:52:23

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?