Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

One Direction tar en paus

2015-08-24

 

Nu meddelar den brittiska tidningen The Sun att One Direction tar en paus i mars. Killarna har gemensamt bestämt att ta ett års paus för att jobba på soloprojekt.

"Sony är desperata att signera Harry, 21, som mest sannolikt att bli ’the breakout’ solostjärnan. Men källor säger att han även överväger erbjudanden om att starta en Hollywood-karrär.”

”Irländaren Niall, 21, tros också vara intresserad av att släppa sin egen musik och har nyligen skrivit med kompisen Justin Bieber.”

”Liam, 21, har gjort det klart att han inte har solo-ambitioner och vill koncentrera sig på sitt låtskrivande, producerande och DJ-karriär.”

”Louis, 23, sätter upp sitt eget skivbolag inom SYCO och kommer sannolikt att sitta i juryn i nästa års X Factor.”

Det är alltså en paus, de splittras INTE. Deras nya album kommer senare i år.

[Källa: The Sun]

 

Vad tror ni killarna kommer göra under sin paus?



Postat av ulrika

de kanfan ej släppa album som de ej sen turnerar efter

Datum: 2015-08-24 | Tid: 12:04:51
Postat av Anonym

läs naills twitter. dom ska ta en paus men dom ska även turnera det nya albumet!

Datum: 2015-08-25 | Tid: 07:11:57
Postat av Karin

Vill inte verka kritisk men vi alla vet ju vad som händer med band som tar paus tyvärr, tror faktiskt att detta nya album är sista med 1D, då dom hållit ihop i 5 år, men vi kan inte vara helt säkra kanske kommer det tillbaka efter deras break vem vet.

Datum: 2015-08-25 | Tid: 13:42:51
Postat av Yasmine

Oj men Mars är ju iaf ganska långt till! =)
Jag vet inte om jag gillar att de ska göra solokarriärer för det blir liksom inte samma sak, tycker jag. Tycker de är bättre tillsammans. De kompletterar ju varandra så bra, därför är de ju fortf. en grupp. ANnars kan det ju liksom bli nån helt annan typ av sound för var och en...
Jag har Harry som favvo, men jag vet inte om jag skulle vilja se honom kyssa/ha sex med andra på film hahha :P

Datum: 2015-08-25 | Tid: 20:18:14
Postat av Louis favorit

Jag tycker att det är troligt att dom ska ta en paus!

Men tror du att dom ska splittras efter pausen?

Datum: 2015-08-25 | Tid: 21:43:32
Postat av HARRY GIRL

Deras karriär går ju bra nu och dom verkar ha roligt tillsammans och älskar det dom gör men dom behöver en paus, fullt förståeligt. Så jag ser inte en anledning till att dom ska splittras upp helt. Dessutom har dom lovat att det inte är det sista av dom och jag litar på det men vad vet jag egentligen?

Datum: 2015-08-27 | Tid: 21:59:16

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?