Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

One Direction till Idol!

2014-10-03

Nu är det klart att den 5 december kommer One Direction att uppträda på Idol-finalen. Info om biljettsläpp hittar ni nedan.

 

Biljetterna till Idol-finalen i Ericsson Globe den 5 december släpps måndagen den 6 oktober klockan 10.00 och går att köpa via globearenas.se eller axs.com.

 

Ett begränsat antal biljetter finns reserverade för försäljning vid Globens biljettkassa på måndag 10:00. Köbildning tillåten från 06:00 måndag den 6 oktober.

 

HUR glada är ni alla nu? Vem ska försöka få tag i biljetter?'

 

Mer info kan ni hitta här.


Postat av 1Dälskaren 100000000%

Ja jag vill. Jag såg de 14 juni men vill se de igen! !! Kram ♥

Datum: 2014-10-04 | Tid: 09:38:49
Postat av Amanda

jag är så himla glad att dom ska koma till idolfinalen

Datum: 2014-10-04 | Tid: 13:55:12
Blogg: http://amandaaostlund.blogg.se
Postat av SÅ TAGGAD!!

ÅH, jag typ skrek när han sa det! Jag ska göra allt för att få så bra biljetter som möjligt!! :)

Datum: 2014-10-04 | Tid: 20:07:49
Postat av Sofia

Hej! Ska dit och se dom:D Men har en fråga. Hur lång tid innan tror ni man måste börja köa för att komma långt fram om man ska ha ståplats? Snälla svara:)

Svar: All sådan information finns tillgänglig närmre eventet. /F
OneDirectionSwe

Datum: 2014-10-05 | Tid: 18:57:29
Postat av 1D fanet

Hej det hade varit kul om jag fick gå och se 1D live i Ericsson Globe men jag vet inte om jag ens får gå pga har en nedsatt hörselskada så då borde nog jag inte gå för om jag skulle gå och se killarna live så kan göra så att min hörsel blir mycket sämre än vad den är nu och jag kommer nog aldrig att få se killarna live :'( men jag skulle vilja träffa killarna och jag fick inte ens gå på deras första konster Take Me Home Tour när killarna var i Stockholm i Friends Arena den 8 maj förra året :'( och jag fick inte ens gå på deras andra konster heller i år Where We Are i Stockholm, Friends Arena så min dröm om att få se killarna kommer jag aldrig att få uppleva så jag tror nog att jag kommer nog inte att gå och se killarna den 5 december för det skulle inte vara så roligt om jag fick försämrad hörsel så att man inte knappas kan höra någonting och jag älskar eran blogg den äger! :) :D♥♥ kram ifrån en directioner!♥

Datum: 2014-10-06 | Tid: 06:43:42
Blogg: http://liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?