Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Info från Globen ang. biljettsläpp

2014-10-05

Kl 10.00 imorgon bitti släpps biljetterna till Idol-finalen! Ska du köpa biljetter online?
Så här förbereder du dig bäst:

- Skapa ett konto på www.axs.com/se redan idag!
- Fyll i alla uppgifter
- Logga in i det virtuella väntrummet från kl 09.30 imorgon
- Vänta till kl 10.00 och klicka hem dina biljetter
- Längta järnet till den 5 december 
globearenas.se/idol

#idolSE #1D2idol
 
 


Postat av Anonym

Jag har biljetter!!!

Datum: 2014-10-06 | Tid: 18:35:51
Postat av 1D fanet

Hej det hade varit roligt och se killarna live men eftersom jag aldrig kommer att få det pga har en så svår och nedsatt hörselskada så det är därför som jag inte ens få åka och se killarna live för ifall om jag gick och såg killarna live så skulle min hörsel bli sämre än vad den är nu :'( så min dröm om att få se killarna är över pga min hörselskada! :'( kram ifrån en directioner!♥

Datum: 2014-10-06 | Tid: 20:43:38
Blogg: http://liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se
Postat av Maeve

Hej!! Jag och mina kompisar fick tyvärr inte biljetter till Idol finalen. Finns det möjlighet att ni skulle kunna göra en sådant där inlägg som ni gjorde inför konserten att folk säljer biljetter så vi som inte fick skulle få möjlighet att köpa? Skulle verkligen uppskattas!!
Tack så mycket! :)

Datum: 2014-10-12 | Tid: 13:07:44

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?