Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Idolbiljetter

2014-10-23

 Hej alla fina!

Snart är det dags för ännu ett framträdande av pojkarna i vårt avlånga land. Vi har som vanligt fått önskemål att göra ett inlägg där ni kan sälja/köpa biljetter till idol så här kommer det. Denna gång blir det lite annorlunda eftersom vi inte har så mycket tid att medla mellan er, därför gör vi så här:

Har du en biljett att sälja kommenterar du nedan med följande info

Läktare (A, B, C, Parkett)
Antal (Hur många?)
Sektion (ex. A7)
Rad (ex. Rad 2)
Plats (ex. Plats 24-25)
Pris (Hur mycket säljer du biljetterna för?)
Kontakt (Var kan man kontakta dig? Mail, kik osv.)

Köparna får därefter ta kontakt själva genom att läsa kommentarsfältet. 

Hoppas detta fungerar bra och att alla blir nöjda!



Postat av Felicia Lundqvist

Hejsan! Jag säljer 4 st biljetter i ståplats blåa zonen, pris 610 kr (ordinarie pris)

Datum: 2014-11-02 | Tid: 21:41:07
Postat av Iman

Felicia du har glömt att skriva kontAkt info men jag är intresserad att köpa kan du snälla kontakta mig på kik så att vi kan kommunicera??
Kik: imanekh

Datum: 2014-11-04 | Tid: 16:47:08
Postat av Linnéa

jag köper gärna 2 biljetter om någon säljer helst sittplatser då ja ska gå med min brorsdotter..
linneakatai på instagram..
eller https://www.facebook.com/Linneautanv

Datum: 2014-11-20 | Tid: 13:44:34
Postat av Elin

Jag säljer tre biljetter på stå plats på golden circle. Säljer för ordinarie pris 850 kr st. Om ni är intresserade så kontakta mig på mail, [email protected]

Datum: 2014-12-03 | Tid: 17:35:17

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?