Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

FOUR Tracklist

2014-10-16

 
 
Det här är alltså låtarna som kommer finnas med på nya skivan FOUR (+deluxe).
 
Hur taggade är ni egentligen?? :D


Postat av K

Speciellt taggad på låt nr 11! 😍

Datum: 2014-10-16 | Tid: 20:40:52
Postat av Alva

Stockholm Syndrome, kan man göra något annat än bli överlycklig, taggad och undra vad fan den handlar om? Inte jag i alla fall ... ^^

Datum: 2014-10-16 | Tid: 20:52:44
Blogg: http://www.crazyuniicorns.weebly.com
Postat av nea

Nummer 11 alltså. Kan inte sluta le. Trodde jag läste fel, men nej det är sant.
Åååååå det är ju såå långt kvar tills jag får höra den.

Datum: 2014-10-16 | Tid: 21:02:51
Postat av Kia

Jag vill inte vara en buzzkill, men ni kanske inte vet vad stockholm syndrome betyder :D kolla upp det, ni kommer att bli överraskade.

Datum: 2014-10-17 | Tid: 14:56:33
Blogg: http://www.kiajea.blogspot.fi
Postat av LeiaTheLittleCookie

Kan verkligen inte vänta på albumet! xO Det är för långt dit!!! Stockholm? Awesome! Även om jag inte bor i stockholm... Jag e skååning. xD

Datum: 2014-10-18 | Tid: 15:17:48
Postat av Karin

Ska bli kul att höra nummer 11, innan folk börjar fangirla över namnet på låten, bör ni nog kolla upp lite granna vad namnet betyder och står för.

Datum: 2014-10-19 | Tid: 11:29:27
Postat av Hannah

nr 11 sorry girls men den lär inte direkt vara en hyllning till stockholm, "Stockholm syndrome" är i princip när du utvecklar känslor för din kidnappare och väljer att ta kidnapparens parti :/

Datum: 2014-10-19 | Tid: 20:27:51
Postat av nea

Stockholm syndrome är precis de som ni sagt. Det var ett bankrån i stockholm där några vart kidnappade där sedan de kidnappade fick känslor för bankrånare de skada det sedan från polisen.

Men kan det inte var så att one direction ine vet att låten de skrivit har samma namn som en av Sveriges kriminella historia.

För jag viste inte om denna svenska historia. Så kan det inte var så att kilarna inte visste och inte visste och helt enkelt ville hylla det svenska fansen?

Jag vet inte men jag tror att detta är en sång till oss.

Även om det visar sig att det nu handlar om bankrånare så tänkte jag inte sluta var ett fan av dem. Den är säkert bra ändå.jag säger inte att bankrån är bra.


Men Vi kan inte göra annat än att vänta och se vad den handlar om.

Och ovatset vad så tänker jag vara ett fan även om låten är om bankrånet så är jag säker på att ingen av killarna menar något illa.






Datum: 2014-10-20 | Tid: 21:27:18
Postat av nea

De ska stå skydd dem från polisen.

Finns säkert fler fel stavningar men hoppas ni förstår

Datum: 2014-10-20 | Tid: 21:29:46

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?