Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

1D TILL SVERIGE 2015

2014-10-23

 

ONE DIRECTION KOMMER TILL GÖTEBORG 2015

 

Den 23 juni 2015 kommer killarna till Göteborg för at spela på Ullevi! Wihoo? :D

Biljetterna släpps den 1 november kl. 10 på Ticnet. 

Det kommer finnas både stå- och sittplatser, samt VIP-biljetter. Mer info om VIP-paketen kan ni läsa HÄR . "Vanliga" biljetter kostar mellan 530,00 - 720,00 kr.

Se mer info: HÄR

 

HUR TAGGADE ÄR NI?

Fler konsertdatum hittar ni HÄR



Postat av zizijag är skit taggad

jag är skit taggad för detta året fick jag åka till Stockholm jag bor i Göteborg nästa år åker jag bara 30 min med spårvagnen hhahah är skit taggad hur mycket kostar vanlig biljett och sitt plats biljett

Datum: 2014-10-23 | Tid: 17:23:54
Postat av Hihi

Jag döör!!!!!! 1D ska komma till Sverige!!!!! Ja!!!!

Datum: 2014-10-23 | Tid: 17:46:55
Postat av Julia

hej!
Jag undrade bara, är detta samma turné som det var i sommras på friends (alltså samma låtar, upplägg, osv osv), eller är det en ny?
Tacksam för svar! :)

Svar: Ny! /F
OneDirectionSwe

Datum: 2014-10-23 | Tid: 17:53:52
Postat av Anonym

SÅÅÅÅ extremt taggad på att de äntligen kommer till GBG!

Datum: 2014-10-23 | Tid: 18:09:55
Postat av nea

när jag såg att de det skulle komma till Sverige skrek jag "jaaaaaa dom kommer jag visste det nästan jaaa oj i Göteborg" min familj insåg direkt vad det var som skulle komma och insåg även vad jag ville göra i sommar. hahah.

Datum: 2014-10-23 | Tid: 18:31:22
Postat av Alva

YAAS, hehe. *råkade skrika på mamma att vi måste ha biljetter*
LET'S GOO TOO GOTHENBURG, typ.

Datum: 2014-10-23 | Tid: 19:58:48
Blogg: http://www.crazyuniicorns.weebly.com
Postat av nea

Alltså vi måste göra något riktigt speciellt på konserten. Typ något helt otroligt fint och rolig. Eftersom detta kanske är sista gången. De är ganska långt kvar så vi har tid att tänka ut något riktigt bra och nytt.

Datum: 2014-10-23 | Tid: 20:00:00
Postat av Elvira

Jag är dubbeltaggad!!!!!!!! ❤️😱

Datum: 2014-10-23 | Tid: 20:49:44
Blogg: http://elviraslife.degote.se
Postat av 1D fanet

Hej det hade varit kul om jag fick gå och se 1D nästa år i Göteborg på deras tour On The Road Again men jag vet att jag inte ens får gå pga har en nedsatt hörselskada så då borde n jag inte gå för om jag skulle gå och se killarna live så kan göra så att min hörsel blir mycket sämre än vad den är nu och jag kommer nog aldrig att få se killarna live :'( men jag skulle vilja träffa killarna och jag fick inte ens gå på deras första konster Take Me Home Tour när killarna var i Stockholm i Friends Arena den 8 maj förra året :'( och jag fick inte ens gå på deras andra konster heller i år Where We Are i Stockholm, Friends Arena så min dröm om att få se killarna kommer jag aldrig att få uppleva detta för det skulle inte vara så roligt om jag fick försämrad hörsel så att man inte knappas kan höra någonting och jag har aldrig sett killarna liv någonsin i mitt liv! :'( och jag blir väldigt ledsen när jag vet att jag aldrig kommer att få se killarna live! :'( och jag blir väldigt ledsen när jag ser att andra har varit på killarnas konster och jag kommer då att lyssna genom alla killarnas album och så kommer jag att gråta väldigt mycket för att jag aldrig någonsin kommer att få se killarna live pga att jag har en sån svår och nersatt hörselskada! :'( jag älskar eran blogg den äger! :) :D♥♥ kram ifrån en directioner!♥

Datum: 2014-10-24 | Tid: 19:39:55
Blogg: http://liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se
Postat av nea

Till dig 1D Fanet. Jag läste det du skrev och för står att du är ledsen över detta de måste vara så jobbigt att inte få gå. Önskar att du skulle få gå, men för står ju problemet. Önskar att det fanns något jag kunde göra något.

Önskar att jag kunde göra så att du fick träffa dem på riktigt. Man tyvärr har jag inte den möjligheten.

Datum: 2014-10-24 | Tid: 22:36:31
Postat av Anonym

Hej kommer det finnas meet and greet biljetter?

Svar: Det finns ingen information om det i nuläget men troligtvis inte.
OneDirectionSwe

Datum: 2014-10-30 | Tid: 11:43:25
Postat av Hampus

Jag har två biljetter men kan inte gåå :'((( Säljer dem för 500 kr/styck!! Ring 073-321 35 81 om ni är intresserade :D :D

Datum: 2015-02-20 | Tid: 22:35:59

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?