Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

FOUR - ute nu!

2014-11-17

 
 
Då är äntligen nya albumet FOUR ute!
 
Om ni ännu inte har köpt albumet kan ni göra det under länkarna nedan:
 
CDON:
FOUR Album
Deluxe Version
Limited Yearbook Edition
 
ITUNES:
FOUR Album
Deluxe Version
 
Albumet finns även på Spotify.
 
Har ni lyssnat på det? Vilken är er favoritlåt? :)
 


Postat av Anonym

18 OCH STOCKHOLM SYNDROME ÄR MINA FAVVORITER MEN ÄLSKAR HELA SKIVAN

Datum: 2014-11-17 | Tid: 17:23:08
Postat av Hanna

Night changes, stockholm syndrome och 18 är mina favoriter :)

Datum: 2014-11-17 | Tid: 18:20:52
Postat av Anonym

Hej! jag lyssnade på albumet, albumet är annorlunda men jag älskar hela skivan fast det var annorlunda. men mina favoriter är nog Night changes, Steal my girl, Ready to run tror jag men jag älskar night changes men såklart älskar jag hela skivan för jag är stolt över dem jag skiter i vad tidningar de som står om något dumt om dem är det nonsens för mig. Men det kändes annorlunda med detta album men det som stog i aftonbladet var att det är från preppy killar till tatuerade rockkillar men jag älskar dem ändå särskilt när Louis + 4 killarna sjunger. kram

Datum: 2014-11-17 | Tid: 20:27:55
Postat av Ida

ACT MY AGE! Haha jag blir så glad av den

Datum: 2014-11-18 | Tid: 10:13:41

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?