Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Den omtalade videon på Zayn & Louis

2014-05-28

Igår blev det mycket skriverier på olika sociala medier då det kommit ut en video på Zayn och Louis när de röker weed. Många har frågat om det och även bett oss att lägga upp detta på bloggen och vi ha därför valt att göra det.

Detta är inget att skapa drama king då det är upp till killarna vad de gör med sina liv och inte vårt. Det är inget positivt med detta men det finns inget som vi fans kan göra åt saken. Hela bandet tar ansvar över sig själva och sina liv och fansens uppgift är att alltid finnas där och stötta dem & deras karriär genom gott och ont.

Här är klippet för den som vill se, men spekulera inte för mycket kring detta.
Sålänge killarna är okej och mår bra så spelar inget annat någon roll.







Postat av Linnea

Tack för att ni publicerar detta och skriver ett bra inlägg om det! Det var precis det jag behöver läsa just nu. Har tyvärr varit väldigt upprörd och förbannad sedan det kom ut.

Datum: 2014-05-28 | Tid: 19:53:51
Postat av Emilia

Är det verkligen såhär det slutar när kändislivet börjar ryka ur öronen..de behöver något får att kunna relaxa liksom..men det är somsagt deras liv och deras val..det finns förstås vanliga människor som tar droger men just kändisar brukar förstås göra den största rubriken.. och att senn också publicera detta på nätet var väll ändå lite väl lågt av killarna..detta var bara min åsikt..det ändrar förstås inte deras grymma låtar på något sätt :))

Datum: 2014-05-28 | Tid: 21:12:33
Postat av Linnea

Jag håller med dig helt och hållet! Det allra värsta är att de läggs ut på nätet, det är de som gör mig mest upprörd, sedan vad de göra på sin fritid bryr jag mig inte om (förstå mig rätt). Att lägga ut detta är verkligen riktigt onödigt. Nej det ändrar verkligen inte deras musik och vad jag tycker om den!:)

Datum: 2014-05-28 | Tid: 22:12:08
Postat av Anonym

Gillar inte att de tar droger, eller att någon överhuvudtaget gör det. Dock så är inte weed en jättestor grej. I vissa länder är det mer accepterat och "normalt" att röka på, medan det är mer accepterat och "normalt" att dricka alkohol i Sverige. Visst blir man väl lite besviken, men det är ändå deras val, dömer dem absolut inte. Självklart älskar jag dem fortfarande! Tycker det är töntigt när folk ska sluta gilla dem och göra sönder konsertbiljetter på grund av detta…

Datum: 2014-05-28 | Tid: 22:33:09
Postat av Alice

Många sänger även att det bara är en rullad cigarett

Datum: 2014-05-28 | Tid: 23:28:06
Postat av Anonym

Fast mår man 100% bra så börjar man inte med droger...

Datum: 2014-05-29 | Tid: 01:19:02
Postat av Anonym

Jag bryr mig inte om vad dom gör på privata tid - om dom röker på eller inte det är ingen big deal för mig men att dom filmar det och att det läggs ut på nätet och även vissa saker dom säger i videon gjorde mig lite chockad. Trodde mer om dom och då blir man ju besviken. Det blir också som en iskall påminnelse att man faktiskt inte vet så mycket om dom som man tror att man gör. Hoppas det inte händer något liknande igen bara!

Datum: 2014-05-29 | Tid: 01:37:03
Postat av Emmy

Seriöst mår bra? dem mår ju fan inte bra om dem sitter o röker weed, dem e ju helt borta… Trodde aldrig dem ens skulle börja prova de..
Sen kolla hur jävla smal zayn e börjar se ut som Wiz khalifa 😰💔

Men sen visst att man inte bryr sig om deras privat liv dem får göra vad dem vill men om dem sitter o röker på tillslut kan dem inte sluta o då påverkar de även deras "image" som kändis...

Datum: 2014-05-29 | Tid: 10:13:52
Postat av Anonym

vi alla bryr oss om dem det e nt det.. det e bara att man ska finnas är o stött den oavsett vad det e ju nt bra att ta droger men man måste äno stötta dem

Datum: 2014-05-29 | Tid: 12:40:27
Postat av Elvira

Tror ni som äger den här bloggen, att dom mår bra? för det ända jag vill är att dom ska må bra :( tacksam för svar

Datum: 2014-05-29 | Tid: 17:19:52
Postat av linni

jag blir ledsen och nästan besviken när jag ser det här. vad kommer hända nu? cut41D?? jag trodde inte att det har skulle hända. :( hoppas att dem mår bra… samtidigt häller dem droger i visa godis sorter i Colorado. det är killarnas val, och det är deras liv. men det verkar ju som att det här har pågått ett tag och dem verkar inte vara rädda för polisen? de skulle inte ha filmat det här och särskilt inte lägga ut det på internet. det känns inte bra….

Datum: 2014-05-29 | Tid: 23:31:13
Postat av Anonym

Alltså det är så synd att detta händer vissa bryr ju sig inte om deras privatliv men ja gillar DEM och inte bara deras musik jag började gilla 1D för deras musik ovh personligheter och jag trodde liksom aldrig att de skulle bli som justin Bieber elr nåt jag vet att vi som fans ska stötta dem vad de än gör men det dem gjorde va att gå över gränsen och jag vill inte stötta dem att röka weed set här var en väldig besvikelse och det kommer att vara svårt att gilla dem som densamma igen😔😓😢😭😭👎😖

Datum: 2014-05-30 | Tid: 08:07:49
Postat av Sofia

Blev chockad och besviken när jag såg allt om detta på Twitter.. Trodde inte det om dom. Men, men. Det finns inte så mycket att göra åt det, de bestämmer över sig själva:) Vet ni ifall detta är nån one-time grej eller gör dom detta nån annan gång också?
Älskar dom fortfarande lika mycket

Datum: 2014-05-30 | Tid: 16:27:23

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?