Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall twittrar om 1d-smink

2014-06-23



Postat av boobear♥

den fanns på Google+ fint gjort och jag följer henne. Vem har Google+? Jag tror jag följer alla i 1d sen följer några av deras mammor t.ex Louis mamma,Nialls mamma maura , man behöver bara ha gmail sen är det klart.

Datum: 2014-06-25 | Tid: 07:28:34
Postat av boobear♥

den fanns på Google+ fint gjort och jag följer henne. Vem har Google+? Jag tror jag följer alla i 1d sen följer några av deras mammor t.ex Louis mamma,Nialls mamma maura , man behöver bara ha gmail sen är det klart.

Datum: 2014-06-25 | Tid: 07:28:35
Postat av boobear♥

den fanns på Google+ fint gjort och jag följer henne. Vem har Google+? Jag tror jag följer alla i 1d sen följer några av deras mammor t.ex Louis mamma,Nialls mamma maura , man behöver bara ha gmail sen är det klart.

Datum: 2014-06-25 | Tid: 07:28:39

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?