Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall blir träffad på scen

2014-06-26

 

Även om killarna redan haft konsert här i Sverige kan det väl tänkas på att nästa gång ni går på en konsert (vare sig det är killarna eller ej), att INTE kasta upp saker på scenen. Folk skadas och det vill vi väl inte?

Under gårdagens konsert i Amsterdam blev Niall träffad på sitt onda knä han nyligen opererat, av vad sägs vara en sko. I klippet nedan kan ni se hur ont han har. Harry blev även han träffad av något i ansiktet.

 

 


Postat av ilsket fan

Asssså Gud vad arg jag blir !
Kan inte folk fatta att man inte får kasta saker på dom ?!
Dom tycker inte det är kul , visst om det var något mjukt typ ett gosedjur , men en jäkla sko ?! Och varför tänka tanken att kasta den på dom ? Blir förbannad , dom tycker absolut inte att det är roligt ! // ett förbannat fan :(

Datum: 2014-06-26 | Tid: 12:12:56
Postat av Directioner

Visste inte att Harry också blev träffad! Vad fick han på sig? Är han okej?

Datum: 2014-06-26 | Tid: 13:07:40
Postat av direction er

Håller helt klart ilsket fan-directioner♥

Datum: 2014-06-26 | Tid: 17:08:53
Postat av Anonym

Harry fick också en sko på sig tror jag ,och innan den konserten så fick Zayn en sko på sig i ansiktet!

Datum: 2014-06-27 | Tid: 08:43:24
Postat av Anonym

Harry fick också en sko på sig tror jag ,och innan den konserten så fick Zayn en sko på sig i ansiktet!

Datum: 2014-06-27 | Tid: 08:43:26
Postat av Directioner❤️

Asså jag får ont i hela hjärtat;( min älskling !! <3 jävla idioter❤️ Asså ååh niall :(((

Datum: 2014-06-28 | Tid: 16:02:00
Postat av Directioner❤️

Asså jag får ont i hela hjärtat;( min älskling !! <3 jävla idioter❤️ Asså ååh niall :(((

Datum: 2014-06-28 | Tid: 16:02:03
Postat av Sara

Asså man är ju helt jävla hjärndöd om man gör så mot någon, som man dessutom förmodligen älskar. Om ni nu tvunget ska kasta något, så kasta något mjukt för fan idioter!

Datum: 2014-06-29 | Tid: 17:19:47

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?