Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry Styles på Cafe de Flore i Paris 21/6

2014-06-21

 
 
 


Postat av Larry stylinson ♥- Louis

Är de i Paris? Jag har hört att one direction inte kommer spela upp en konsert nästa år för turné n är från januari till april men en av de turné r de har haft varit 6 månader eller 1år? Vet nnågon hur Zayn mår? På konserten i lördags så sågs det som zayn mår dåligt, är en som undrar för han tittade inte uppåt jo neråt när han pratade. Hoppas ni som har Twitter inte har hotat honom efter skandalen. Zayn är typ inte min favvo men jag bryr om alla killarna i one direction. Jag har hört att skandalen är sant och att Niall har teStat droger en gång och Harry med men det är nog inte sånt för egentligen då skulle Harry vara arg på sig angående skandalen. En som undrar ♥ 1d forever ♥

Datum: 2014-06-21 | Tid: 23:58:21

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?