Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Intervju med Louis efter matchen igår

2014-02-27

 
 

One Direction-stjärnan Louis Tomlinson pratar med Rovers Player efter att ha gjort sin Doncaster debut i “Final Third Development League” mot Rotherham United.

"Det är helt fantastiskt, de killarna får göra det varje vecka och det är verkligen en stor ära att få vara med i en klubb, då jag tillbringade större delen av min barndom att kolla på matcherna.
Bara att ta på sig tröjan är en pojkdröm.

Jag tror att det verkligen är viktigt att när vi har turen att vara i det läge som vi befinner oss i, att använda det för det större goda.”

"Det är verkligen viktigt att sprida ordet om Blue Bell Wood eftersom de är en så stor och bra välgörenhet.
Att få en inblick i fotbollsvärlden har varit fascinerande och att bli inbjuden till det är en sådan ära.
Jag har verkligen njutit av det och jag kan inte tacka dem nog på Doncaster Rovers för att haft med mig."

[via]




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?