Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

That Moment - Ute i Sverige

2014-04-14

IDAG släpptes äntligen killarnas nya parfym That Moment i Sverige. Den finns att köpa bl.a. på Kicks!
Är det någon som har köpt den idag? Eller kanske bara gått till butiken och luktat på den?
Parfymen går också att beställa online från Kicks hemsida, så har ni inte möjlighet att besöka butiken kan ni klicka här och få hem ert exemplar i brevlådan!


Postat av LOVELOUIS/ LOVELIAM/ LOVE NIALL/ LOVEHARRY/ LOVEZAYN

JIIPPPI LÄNGTAT TILL DENNNA DAG

Datum: 2014-04-14 | Tid: 20:39:04
Postat av Anonym

När jag var där fanns den inte. Dom sa att dom inte hade fått in den. Och visste inte när heller. Och det var ändå i STOCKHOLM.

Svar: vad konstigt!!
OneDirectionSwe

Datum: 2014-04-14 | Tid: 20:40:30
Postat av isabelle

köpte den i London när jag var där förra veckan och älskar den!! den luktar huuur gott som helst 😍

Datum: 2014-04-14 | Tid: 21:52:40
Postat av cecilia

Beställde hem den från kicks hemsida i torsdags och fick den igår, luktar heeelt underbart! :)

Datum: 2014-04-15 | Tid: 11:38:29
Blogg: http://ceciliahelen.blogg.se
Postat av Anonym

Jag gick till kicks och den fanns inte där.. Jag frågade och dem sa att den kommer att komma ut i butik om ungefär 2 veckor.

Svar: Beställ från hemsidan då!
OneDirectionSwe

Datum: 2014-04-15 | Tid: 13:23:37
Postat av linni

Jag och mina kompisar gick lite hardcore och åkte till kicks så att vi var där när det öppnade. då hade dem fått den till butiken men den kommer inte säljas för än om ca 2 veckor

Datum: 2014-04-15 | Tid: 15:49:02
Postat av Lisa H

Jag var också inne på Kicks och frågade men den var slut =(

Tittade runt på nätet och hittade här http://onedirectionthatmoment.se/ =)))

Datum: 2014-05-02 | Tid: 12:20:48
Blogg: http://onedirectionthatmoment.se/
Postat av Frida

Den Finns på Åhléns också :)

Datum: 2014-06-10 | Tid: 18:26:16

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?