Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Behind the scenes av You & I - del 1

2014-04-25

 
Då det inte fungerar att se videon på youtube här i Sverige (än så länge)
kan ni gå in HÄR eller på bilden nedan för att se Behind The Scenes av senaste musikvideon You & I!
 
 
 


Postat av sandra 156

https://www.youtube.com/watch?v=_kqQDCxRCzM jo den fungrade i fredes och den fungar ni också . i fredes menar förra när video komm ut 18/4

Datum: 2014-04-25 | Tid: 17:47:45
Blogg: http://www.google.se
Postat av Kajsa Eriksson

Hej! Jag har 4 st biljetter till den 14:e, Parkett främre RED gate 4. Jag skulle behöva hjälp med att sälja dessa och blir jätteglad om ni annonserar ut dem. Säljer p.g.a att jag har biljetter till den första konserten. Säljer till högstbjudande, börjar på 650 kr per biljett! Tack så mycket!

Datum: 2014-04-25 | Tid: 17:49:07
Postat av Kajsa Eriksson

Om någon är intresserad så kontakta mig på min mail: [email protected]

Datum: 2014-04-25 | Tid: 17:50:05
Postat av Anonym

Tjoohoo!! Vet ni något om den nya parfymen That moment finns den att köpa i Sverige?? superdueper bra och underbar blogg!! Ha de bra ;)

Datum: 2014-04-25 | Tid: 21:02:26

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?