Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Med fans i Adelaide (25/9)

2013-09-27

 
Vill ni se fler bilder från Adelaide hittar ni massor om ni klickar här.


Postat av Jennifer

hej, vet ni hur många Rock Me VIP det kommer finnas i Danmark? och om man köper en sån finns det chans att man kommer få stå i rutorna Y och Z (alltså dom längst bak) eller kommer man få plats i rutorna längre fram? måste man stå i kö längre för att hamna i rutorna där fram isåfall? :)
är väldigt tacksam för svar då jag är väldigt osäker på vilken biljett jag ska köpa :)

Datum: 2013-09-27 | Tid: 09:45:58
Postat av Elin

Jag behöver hjälp med hur man bokar biljetter imorgon till 1D's konsert. Kan man köa via internet och hur gör man då? Biljetterna släpps ju 9 men ska man vara inne tidigare? Behöver verkligen hjälp så skriv gärna om du vet!:)

Datum: 2013-09-27 | Tid: 13:53:32
Postat av Elin

Jag behöver hjälp med hur man bokar biljetter imorgon till 1D's konsert. Kan man köa via internet och hur gör man då? Biljetterna släpps ju 9 men ska man vara inne tidigare? Behöver verkligen hjälp så skriv gärna om du vet!:)

Datum: 2013-09-27 | Tid: 13:53:33
Postat av Anonym

Har Niall ett hemligt förhållande ? Tacksam för svar !:)

Datum: 2013-09-27 | Tid: 16:16:22
Postat av eda

Är du intresserad av smink, film, reklam, foto och hår? Kika in!

http://edasalihov.blogg.se

Datum: 2013-09-27 | Tid: 18:03:10
Blogg: http://edasalihov.blogg.se
Postat av Anonym

Hej! Är du ett fan av Stelena? (Paul Wesley och Nina Dobrev) Isåfall kanske du skulle gilla min nystartade blogg, där det kommer bli daglig uppdatering om skådespelarna och om serien TVD. Skulle betyda otroligt mycket för mig om du ville kika in de, du hittar den på: http://stelenasweden.se/

Datum: 2013-09-27 | Tid: 22:17:43
Postat av Anonym

Om man har köpt ståplats, måste man köa??
SVARA SNÄLLAAA

Svar: Du behöver såklart inte men om du vill ha en plats nära scenen behöver du nog köa några timmar!
OneDirectionSwe

Datum: 2013-09-28 | Tid: 09:53:40
Postat av Josefin

Jag vill också ha en puss på kinden av Harry♥ Hoppas verkligen dom lottar ut Meet&Greet biljetter!!!

Datum: 2013-09-29 | Tid: 12:59:05
Blogg: http://josseeriksson.blogg.se
Postat av Neda

1. kommer de till globen eller solna?
2. Var kan man köpa biljetterna?
3.Varför står det på en annan blogg att biljetterna kostar 425 och på en annan står det 655?
4. jag vet när konserten börjar.. men inte när den slutar.. när slutar den.
5. år man mat.
6. får man träffa one direction efter konserten? jag vill ha en puss av niall <3

Datum: 2013-10-03 | Tid: 20:14:50

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?