Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Rösta på Peoples Choice Awards!

2013-11-05

 
Klicka här för att komma till röstsidan. Scrolla ner och välj kategorierna du ser ovan. Röstningen avslutas i januari och du kan rösta hur många gånger du vill! Nu tar vi hem det här åt killarna och oss själva, för ni missar väl inte att DIRECTIONERS är nominerade?! IN OCH RÖSTA!


Postat av jennifer

hej vet ni om dom har planerat att göra någonting på konserterna i danmark? tex ljushav eller nått liknande :)

Datum: 2013-11-05 | Tid: 21:16:31
Postat av e

hej!
Vilka har nu tjejer i bandet? Läste för ett tag sen att alla hade, men dom jag vet är Louis och Zayn.

Datum: 2013-11-05 | Tid: 21:44:39
Postat av The Vamps Sverige

Klicka in på vår officiella blogg om det nya brittiska pojkbandet The Vamps! http://thevampssverige.

Datum: 2013-11-06 | Tid: 08:37:36
Blogg: http://thevampssverige.blogg.se
Postat av R

Hej! Jag har mejlat till er mejl-adress angående något som är väldigt viktigt för mig och som jag skulle vilja ha hjälp med! Skulle ni kunna kolla er mejl och kanske svara!? Skulle uppskatta det, Tack i förväg<3

Datum: 2013-11-07 | Tid: 17:10:56

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?