Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry instagrammar

2013-05-01

 

Adam in a hammock
Big Balls of Brussels.
Cool chip shop in Brussels. The chip is urinating on another chip.
@charlesporch @jenmkelly look who we found at lunch in Brussels.
 


Postat av Em

värst va mycket han lägger upp ;) man får hoppas på lite shirtless med som Justin Bieber brukar lägga upp :) haha!

Datum: 2013-05-01 | Tid: 17:58:09
Postat av Rebecca

det där halsbandet ni lottade ut förut. vart kan man köpa det ? jätte glad för snabbt svar?

Svar: Ebay uk :) /Frida
OneDirectionSwe

Datum: 2013-05-01 | Tid: 18:07:43
Postat av Anonym

Alla som älskar one direction, så har jag fixat en special lista på spotify av deras allra bästa låtar. Så gärna följ listan, plus så kommer jag att tilläga deras uppträdaden som de har haft på XFactor
sÖKpå sökrutan "1DSongs"
och snälla ge mig en shoutout bloggen, det skulle vara bra för alla fans här :)

Datum: 2013-05-01 | Tid: 20:25:57
Postat av Anonym

När får man veta vem som vann senaste tävlingen? Hur många vinner? :)

Datum: 2013-05-01 | Tid: 21:15:57
Postat av Anna

Jag låter säkert som största tönten, men skulle ni kunna shoutouta min spellista? Tävlar om att vinna biljetter till konserten för one direction och för att vinna behöver jag nästan över 1000 följare :/ Har 1 just nu..

Här är länken, följ gärna! <3

http://open.spotify.com/user/annatskit/playlist/0ifkUjg1c0RgCUNAxM5sBK


Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?