Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayns nya tatuering

2013-06-28

 


Postat av Ida

Det måste vara Perrie va? För många är tveksamma.. Förstär inte varför de ska göra så "onödiga" tattoos , tänk så gör dom slut? Åhh .. Liam har ju snyggaste helt klart! <3

Datum: 2013-06-28 | Tid: 10:30:23
Postat av S

Det är helt klart Perrie! Vf skulle han göra någon annan tjej och vad tror du Perrie hade tyckt om det dåh om det var en annan tjej? Så det är ju helt klart Perrie!!! Och vi kan nt bestämt vad för tattoos dem ska ha lr hur många, det är helt änkelt deras egna liv o kroppar, även att de kanske gör slut så låt honnom ha det, det är hans liv o kropp. Zayn är en kille som gillar tattoos o jag är glad för Zayn's skull att dem har roligt tillsammans o är lyckliga Perrie har tur som har Zayn. Även att jag blev enormt förkrossad när jag såg det o ledsen.... Men det är ju Zayn's val liksom så vad ska vi göra hata? Näe va glada för hans skull! Zayn förtjänar att vara lycklig så länge de är tillsammans!...

Datum: 2013-06-28 | Tid: 10:49:38
Postat av S

O lycklig medans de nt är tillsammans

Datum: 2013-06-28 | Tid: 10:50:26
Postat av Anonym

Man ser ju dessutom att det är Perrie för hon på bilden har magtröja o det har hon ju ofta

Datum: 2013-06-28 | Tid: 11:00:50
Postat av Ellen

Om dom gör slut så kan han ju ta bort den men då förlorar han mycket pengar.

Datum: 2013-06-28 | Tid: 11:05:00
Blogg: http://directionworlds.blogg.se
Postat av Anonym

Håller med det är bara att ta bort den tattoon om dem gör slut fast det blir ju stora R

Datum: 2013-06-28 | Tid: 11:59:44
Postat av Freja Malik

Jag tycker att Zayn har snyggast tatueringar i One Direction. Jag tror att alla har en mening också. Jag tycker att det är gulligt att han tatuerade in henne, det visar ju att han älskar henne mycket så jag tror inte att deras förhållande kommer vara över än på länge. Jag är dock inte så romantisk av mig så jag slutar ofta vara kär i en person efter ett tag. Fast Zayn har jag varit kär i i ett år och mina känslor är starkare nu haha. Därför skulle jag inte välja att tatuera in min pojkvännen namn ifall vi skulle göra slut, men om Zayn vill tatuera in sin flickvän är det hans val. Jag är glad för hans skull att han har en tjej som han älskar och att han är lycklig. Och jag är glad för Perries skull att hon har en bra kille som Zayn<3

Datum: 2013-06-28 | Tid: 12:18:24
Blogg: http://stylebyfreja.blogg.se
Postat av Elvira

Var med i våran veckans blogg för att nå våra underbara MÅNGA läsare. För att direkt komma till inlägget så gå till vår kategori tävlingar! Lycka till

Datum: 2013-06-28 | Tid: 12:39:57
Blogg: http://Klaraelvira.blogg.se
Postat av Amanda malik

Ja tycker att det är jätte gulligt att Zayn har tatuerat in Perrie det är ett tecken på att han älskar henne väldigt mycket! Perrie har väldigt tur som har hittat en så bra kille som Zayn! Och det är Zayn' s kropp så han bestämmer själv hur många tatoos han vill ha och dessutom så har alla hans tatoos en mening plus att dem är jätte snygga! Han har helt klart snyggats tatueringar i ome direction!

Datum: 2013-06-28 | Tid: 16:07:10
Postat av Emma

För er som inte redan vet, tatueringen är fejk! Om ni tittar till höger om Zayns tatuering, mellan armen och tröjan, armhålan typ, där har han en tatuering som inte syns här, alltså är den fejk.
Kolla här så fattar ni ;)
https://twitter.com/weIovenarry/status/350604588904222724/photo/1

Datum: 2013-06-28 | Tid: 19:38:14
Blogg: http://twitter.com/weIovenarry/status/350604588904222724/photo/1
Postat av Melissa

Okey, nu ska hjälpa er...Det är en tjej som ska påminna Zayn om Perrie så det är inte riktigt tt portätt av henne om ni fattar! Hans tatuerare berättade at det bara var en tjej som ska påminna honom om henne! Puhh! Min åsikt i det hela att det här var ett av det dummaste han gjort hitills...

Datum: 2013-06-28 | Tid: 19:42:13
Postat av ANONYM (:

Om det är fake eller äkta och vad det än är han har tatuerat in så är jag stolt att han gått emot vad många säger och ändå skaffat en ny tatuering. Oftast gör man tatueringar för att man vill ha ett minne resten av livet. Om Perrie är nåt han vill ha på armen låt han då ha det. Om det inte är Perrie så är det ingen skillnad. Det finns säkert en förklaring till hela grejen. Zayn kommer säkert prata om detta i en intervju eller nåt. Vi måste bara ge det lite tid (:

Datum: 2013-06-29 | Tid: 23:09:41
Postat av Belieber&Directioner

Vi alla har åsikter, men Perrie är lycklig att hon har Zayn och Zayn är verkligen lycklig att han har en så fin flickvän som Perrie. Sen kan dom alltid ta bort tatueringen eller göra en tatuering över den i fall att han vill, men även om de gör slut så vill han kanske ha kvar ett minne av henne. Han har också massor av pengar så han kan ta bort den. Själv shippar jag Zerrie till 1000 its my OTP liksom. Men aa, hans liv. Vi har ingenting att göra med hans liv eller hans val, det är ju hans :)

Datum: 2013-06-30 | Tid: 17:19:46
Postat av Ebba

Det är hans kropp och hans liv, hit och dit. Ja, det är det, och vi kan ju knappast ändra det faktum att han gjorde tatueringen (eller inte..?). Däremot får man ju ha en åsikt. Och enligt mig är det här det mest kortsiktiga och dumma grej han gjort. Visst, det symboliserar hans kärlek, de är söta ihop, de är lyckliga och ditten och datten. Men han är bara 20 år. 20 ÅR! Innan han gifter sig kommer han ju ha minst 30 flickvänner till liksom? Och jag tror knappast det är så kul för hans framtida flickvänner att han har tatuerat in något som ska påminna honom om Perrie. Kändispar håller inte så länge, men det gör en tatuering. Resten av livet. Dumt. Punkt.

Datum: 2013-07-02 | Tid: 18:30:43

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?