Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Jetski och yatch i Miami

2013-06-17


 


 
 
 
 


Postat av Mimmi

Det ser ut som Zayn, Louis, Liam och Niall röker. ;o

Datum: 2013-06-17 | Tid: 16:04:46
Postat av Lislo

Till Mimmi: Det gjorde dom också

Datum: 2013-06-17 | Tid: 16:17:25
Postat av Andrea

Harry i kalsonger *___* HAHAH

Mimmi o Lislo: Tänk på att de är som alla andra tonåringar/vuxna och går göra vad de vill :) hur många har inte provat att röka i deras ålder? De kanske röker men de gör ju inte dom till sämre människor, de är ju exakt likadana, kolla bara på Justin som röker gräs, gjort det 2 gånger minst, alla belibers är vid hans sida fortfarande. Vi Directioners måste respektera deras privatliv och deras val :) istället för att leta efter fel på bilderna så checka in deras abs och snygga ansikten o sånt, kolla bara när de åker, *fangirlar* :)

Datum: 2013-06-17 | Tid: 16:30:28
Postat av Anonym

KALSONG BILDER *______* känner mig som ett peddo xD

Datum: 2013-06-17 | Tid: 16:32:19
Postat av Elvira

Röker Liam niall också??? :(

Datum: 2013-06-17 | Tid: 16:35:27
Postat av Johanna

Jag vet inte om det är ngt fel på mina ögon, men jag ser inte på ngn bild att dom skulle röka, och OM ngn utav dom nu skulle göra det(förutom Zayn som vi vet gör det) vad ska vi göra åt det? Typ dööör av bilderna <3_<3 :)

Datum: 2013-06-17 | Tid: 18:11:38
Postat av Anonym

NEEEEEEEJ NIALL!! SNÄLLA RÖK INTE :'(

Datum: 2013-06-17 | Tid: 19:08:26
Postat av Sara

Asså vad är det för fel med att röka? De vet vad riskerna är det är deras val
Liam röker
Niall röker
Louis röker
och
Zayn röker
Vad spelar det för roll? Om man är riktiga directioners så bryr vi oss inte om de röker eller inte för det är deras val <3

Datum: 2013-06-18 | Tid: 00:11:31
Postat av Derya

Om killarna röker får dom göra det! Men vi blir ju fan oroliga! Vad det är fel med att röka? Man kan freaking dö pga av det! Min faster och farbror dog bara för att de rökte!

Förra gången Niall sågs röka hade han en penna i munnen, så innan ni går runt och skriver ner bullshit får ni vänta på det riktiga svaret. Don't judge. Och förlåt, det lät väldigt hårt och dumt av mig. Men vill ju bara släppa ut det jag vill skriva.

Om man är en riktig Directioner respekterar vi att killarna röker men samtidigt får vi ju vara lite oroliga* No hate please xx

Vi är en familj, vi håller ju alltid ihop, right?

#1DFAMILY <3

Datum: 2013-06-18 | Tid: 05:29:24
Postat av Anonym

Vet du om det är sant att Niall också röker??
Jag tycker I och försig att bilden ser photoshopad ut, om man kollar på Nialls vrist/fot är det välldigt suddigt, men man vet ju aldrig!
Jag hoppas värkligen inte han röker men vi kan ju tyvärr inte göra något åt det.
Kommer ändå alltid älska dem!!!!!<333333

Datum: 2013-06-18 | Tid: 10:17:30
Postat av Klara

Låt dom röka, det är deras val
och bara för att dom ses röka en gång
(i det här fallet) behöver det inte betyda att dom röker.

Dessutom r dom unga och kanske lär sig av sina misstag senare.

Datum: 2013-06-18 | Tid: 10:27:11
Postat av Tess

Hoppas verkligen inte att Niall, Liam och Louis röker ( Zayn vet vi ju sen innan! Och måste säga att de som tycker att det är killarnas val och att vi inte ska bry oss inte verkar förstå riktigt. Sure, dem har rätt till att röka om dem vill men det är ju minst sagt inte särskilt hälsosamt. Särskilt inte om de röker gräs eller skit! I sådanahär frågor tycker jag att Directioners ska vara EMOT inte MED. Vi vill ju killarna väl, eller hur? Att röka är verkligen inte bra och att göra det med deras stressiga vardag...
Kommer såklart ALLTID älska dem, no matter what. Men som med många andra stora artister och grupper kan det mesta stupa på grund av droger och skit, så tycker det är fel att säga att vi inte ska bry oss. Vi vill ju bara deras bästa!!

#1DFAMILY

Datum: 2013-06-18 | Tid: 10:32:54
Postat av Anonym

Hoppas värkligen dem kommer sluta (om dem nu röker)!!!
Fast jag kommer alltid att älska dem men jag tycker absolut inte att det är bra att dem röker!!
Men Om man är en riktig Directioner tycker jag att man får respektera att dem röker, vi blir såklart oroliga för vi vill ju att dem ska må bra.
Men vi är ju en familj och håller alltid ihop!!???

Datum: 2013-06-18 | Tid: 11:17:29
Postat av Julia 1DFever<3

Asså det är inget fel att dem röker.... men ifall dem gör det så...liksom hata med inte för det det är deras liv :/ men dem förkortar 11 minuter av sitt liv :/ och jag började gråta förstå gången jag såg en bild av Liam när han räkte jag var förkrossad :( så kan det kännas...men jag ska älska dem ändå. <3

Datum: 2013-11-01 | Tid: 23:01:29

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?