Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Kiss You (Behind The Scenes)

2013-01-23



Postat av Emelie Lindquist

Hej! Jag mailade er häromdagen angående en biljett jag skulle säga och bad er lägga ut den här på bloggen. Jag har inte fått något svt men skulle uppskatta det snarast så att jag vet om jag ska fortsätta med att försöka sälja den på internet eller liknande. Tacksam för svar!

Svar: Ber om ursäkt för sent svar på ditt mail! Jag ska läsa igenom nu så svarar jag inom kort :) Kram Frida
OneDirectionSwe

Datum: 2013-01-24 | Tid: 10:46:31
Blogg: http://emelielindquist.tumblr.com
Postat av Andrea

Haha, man tänker igentligen inte på hur mucke arbete dom ligger bakom alla videos. Man blir bara stoltare när man ser hur hårt dem sliter för att göra oss Directioners nöja, och vem är inte mer än nöjd med den här videon? Shirtless, motorcyklar, Hawaii tema m.m. Lite synd var det om Niall när han berätta att han Dick det där solskyddet i bilen i ögat, men med solglasögonen såg han bara ännu hetare ut ön vad han brukar vara :D eran blogg läser jag varje dag, älskar att den finns, då får man liksom reda på vart killarna är osv. Tack för att ni skriver så ofta :) xx

Svar: Tack snälla vad söt du är! :) xxx
OneDirectionSwe

Datum: 2013-01-24 | Tid: 20:08:36
Postat av Andrea

HAHAH FEL DET BLEV MED VISSA ORD xD

Datum: 2013-01-24 | Tid: 20:10:22

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?