Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Killarna utanför studion i London idag

2013-01-07

 
 
Såg att det var flera som frågade så jag tar det nu! Musikvideon till Kiss You kommer ut 21.00 vilket betyder att det inte alls är långt kvar. Håll er uppdaterade så lägger vi ut det sekunden den är ute!


Postat av sandra

Jag ska till London om några veckor och undrar om ni vet vart deras Studio ligger? Väldigt tacksam för svar!

Datum: 2013-01-07 | Tid: 20:40:23
Postat av Julia :D

Jag älskar eran blogg sååå himla mycket är bara den jag är inne på hela tiden!! En fråga bara vart får ni tag på alla nya biler på killarna? :D

Datum: 2013-01-07 | Tid: 20:59:21
Postat av Sara

hej,skulle ni vilja gör ett länkbyte i menyn? (jag får snart min nya design) :)

Datum: 2013-01-07 | Tid: 21:00:14
Blogg: http://bieberstyles.blogg.se
Postat av Olivia

Hej! Jag ska till London för att se killarnas konsert den 23:e februari med en kompis. Min syrra som ska med har nu i efterhand också kommit på att hon vill gå på konserten, och jag undrar därför om ni här på bloggen vet någon som säljer 2 biljetter till den konserten? Om ni kan skulle ni väldigt gärna få slänga upp frågan i ett inlägg och isf be de som eventullt har biljetter höra av sig till mig via min blogg som står länkad här över! Om det inte går, tack så mycket i alla fall och tack för en grymt bra blogg! :)

Datum: 2013-01-07 | Tid: 21:48:46
Blogg: http://fannyolivias.blo.gg
Postat av Anonym

ALLA MÅSTE VERKLIGEN KOLLA PÅ KISS YOU VIDEON!!!! DET ÄR BARA 4 TIMMAR KVAR TILLS VI MÅSTE HA SLAGIT REKORDET!!! VI MÅSTE FÅ 11 MILJONER VISNINGAR PÅ 24 TIMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 2013-01-08 | Tid: 16:56:43

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?