Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Gott Nytt År - Från One Direction

2013-01-01

 


Postat av Hanna

HEJ! Jättefin och bra blogg, jag kikar in på den varje dag! Eftersom ni alltid har så mycket information om grabbarna så har jag en fråga..
När är senast datum för att skicka in den där egengjorda filmen för att få vara med i deras riktiga film sen?? Och vart ska man skicka den?? Jag tror att det är fler än jag som undrar, så om ni har svaret så får ni göra dela det med oss!

TACK I FÖRHAND!
JÄTTETACKSAM FÖR SVAR!
Kram

Datum: 2013-01-02 | Tid: 10:38:11
Blogg: http://hannajohanssn.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?