Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

TÄVLING! - SISTA DAGEN

2013-02-08

 Nu är det dags för ännu en tävling i samarbete med CDON.com. Den här gången är priserna helt unika. 
 
1:a pris: One Direction bäddset (ord. pris 449 kr). Detta bäddset är slutsålt och kommer inte att gå att köpa igen.
2:a pris: One Direction handduk (ord. pris 199 kr). Handduken är inte till försäljning utan kommer först om någon månad ut på marknaden, så du kommer vara den enda med en sådan handduk tills den går att beställa!
 
 
Svara på dessa frågor i ett mail och skicka till [email protected]. I mailet vill vi också att du skickar med en bild på allting 1D du äger. Det kan vara böcker, skivor, handdukar, tröjor, affischer, konsertbiljetter och liknande. Vi vill bara ha EN bild så tar du flera sätter du ihop de i samma bild. 
 
1: Vad heter medlemmarna i BANDET? (Med bandet menar vi inte Harry, Louis, Niall, Liam och Zayn. Tänk musik.)
2: Var spelades deras första skiva Up All Night in?
3: Hur mycket rabatt erbjuder CDON.com på One Direction-merchandise om du handlar på den här sidan?
 
Mailet ska vara hos oss senast lördag 9/2 för att räknas med i tävlingen.
 
 
 
 
UPDATE: Jag ser att många har problem med första frågan så jag förtydligar. Med bandet menar vi de som spelar instrumenten. Har du redan skickat in ett mail och du vet att du skrivit fel, skicka ett till med rätt svar och skriv i mailet att du redan skickat en gång så tar vi bort det gamla! :) Lycka till nu! 
 

TÄVLINGEN ÄR NU AVSLUTAD! 
 
 


Postat av Anonym

Men vilket baand? Ni kan ju inte låta oss gissa det vafan...

Datum: 2013-02-02 | Tid: 00:36:04
Postat av Sara

Menar ni mellan- och efternamn också eller? Eller menar ni nåt helt annat band?

Svar: En del av tävlingen är att lista ut det. Jag har lagt till en liten ledtråd så hoppas ni klurar ut det nu :) Det är inte ett helt annat band!
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-02 | Tid: 00:37:38
Postat av Anonym

men vaaa.. menar ni för & efternamn!?

Datum: 2013-02-02 | Tid: 01:13:03
Postat av Julia

Alltså Up All Night spelades ju in på flera olika ställen, ska man skriva alla då eller?

Svar: Ja :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-02 | Tid: 09:24:57
Postat av Emma

Men om man bor på två olika ställen och alla ens 1D saker inte är här där jag bor nu, vad ska jag göra då? Och jag kan inte komma dit förens två veckor? har jag mindre chans att vinna då?

Svar: Jag kan tyvärr inte skjuta upp tävlingen men försök så gott du kan att få med så mycket som möjligt! /Frida
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-02 | Tid: 11:34:44
Postat av CaiCais ~

Hej! Sjukt fin blogg & design! ♥
Händer idag?

Datum: 2013-02-02 | Tid: 12:07:52
Blogg: http://caicais.blogg.se
Postat av Fanny och Nora

Läs gärna våran novell blogg!! :)

Datum: 2013-02-02 | Tid: 12:12:49
Blogg: http://onedstolemytime.blogg.se
Postat av Ellen

Jag ska skicka in mitt mail ikvälL ;)
Kram <3

Datum: 2013-02-02 | Tid: 13:00:21
Blogg: http://aboutonedirectionn.devote.se
Postat av Maja Norberg

Måste man lägga ut alla affischer så man ser dom, eller räcker det att man har alla i en hög ? :)

Svar: Så man ser de, tack :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-02 | Tid: 14:21:28
Postat av Ellen

Ska man själv vara med på bilden? :)
Kram <3

Svar: Det spelar ingen roll :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-02 | Tid: 14:25:22
Blogg: http://aboutonedirectionn.devote.se
Postat av Maud

Varför ska man ha med alla grejer man äger? Killarna säger ju själva att man inte behöver vara det största fanet bara för man har massa posters och sånt?

Datum: 2013-02-02 | Tid: 14:36:35
Postat av Maria

Jag förstår ej sista frågan :/?

Datum: 2013-02-02 | Tid: 17:54:06
Postat av J

Vaddå VAR spelades Up All Night in?

Datum: 2013-02-02 | Tid: 23:00:42
Postat av Maja Norberg

Räcker det med länderna, där dom spelade in UAN ? :)

Svar: Helst städerna men länderna funkar också :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-03 | Tid: 14:45:01
Postat av Maja Norberg

Alla mina saker får inte plats på en och samma bild ! Och JA jag har testat med collage men då ser man typ ingenting.. :(

Datum: 2013-02-03 | Tid: 16:10:01
Postat av Anonym

är tävlingen gratis?

Svar: Ja :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-03 | Tid: 20:06:57
Postat av jullan

på andra frågan, ska man säga vilken studio då eller?

Svar: nej det behövs inte :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-04 | Tid: 07:05:36
Postat av Vendela

På 1:a frågan är det typ deras smeknamn som Boo bear och så?

Datum: 2013-02-04 | Tid: 19:54:57
Postat av Agnes

kan man vara med även om man inte har något med one direction? :/

Svar: ja :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-04 | Tid: 22:02:33
Blogg: http://agnes.forme.se
Postat av jolene

hej har en jätte töntig men rolig fråga.

Jag ska till london och vill så gärna träffa killarna, på vilka ställen i London kan man stöta på dem osv? (om ni vet såklart) typ nattklubbar, restauranger, shopping osv.

skal inte stalka dem hahah men vi ska försöka iaf se dem och få en bild :D

Svar: Det enda jag vet som är helt säkert är att de brukar hänga på Funky Buddha :')
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-05 | Tid: 11:07:08
Postat av Johanna

Kommer ni ihåg tjejen som var med i kvällen är din? Att hon träffade grabbarna och hennes mamma som var sjuk i cancer. Jo min mamma jobbar med hennes mamma, min mamma är undersköterska ;) Men i alla fall så fick hon en affish direkt från dem! Och vet ni vad? Den har jag fått! Men nu är jag inte ett så stort fan av grabbarna längre och tänkte att jag istället kan sälja den till någon som vill ha den:P Tekniskt sett så har man ju fått den ag DOM! ;) Kolla in min blogg och skriv en kommentar om ni har lust att köpa den! ;)

Datum: 2013-02-06 | Tid: 20:46:10
Blogg: http://jadojoj.webblogg.se
Postat av Tilda

Hej! Jag får inte plats med alla mina affischer på en vägg så kan jag skicka en bild men göra som ett college? Om du fattar! Snälla svara!

Svar: Ja precis :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-06 | Tid: 21:17:29
Postat av Maria

Om man har fått in nya saker från när man senast skickat en collage bild till er, ska man ta bild på de nya sakerna också och skicka eller?

Svar: Ja det kan du väl göra :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-08 | Tid: 18:55:35
Postat av Emma Öberg

När utses en vinnare? :)

Svar: På måndag lägger vi ut vinnarna :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-09 | Tid: 00:31:17
Postat av Elin

Hej skulle ni kunna länka typ där man kan vinna biljetter till deras konsert någon gång det vore jätte snällt älskar eran blogg kram

Datum: 2013-02-09 | Tid: 10:05:28
Postat av Ellen

Ska man skriva efternamnen på dem som spelar i bandet också? :)
Kram <3

Svar: Det gör du som du vill :) x
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-09 | Tid: 11:27:10
Blogg: http://aboutonedirectionn.devote.se
Postat av Mariam

Kan man inte skicka ett mail nu för att jag skulle skicka mailet igår men det funkade inte :D


Svar: Jodå! :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-09 | Tid: 12:58:37
Postat av hej!

när får man reda på vinnaren? :)

Datum: 2013-02-09 | Tid: 18:49:39
Blogg: http://anynight.blogg.se
Postat av Ebba

ALLIHOPA! PÅ FRÅGA 1 MENAR DEM EN HELT ANNAN SAK! Jag vet inte om jag får säga detta men i så fall får ägarna ta bort min kommentar: dem sjunger ju bara, eller hur? Men MUSIKEN? BANDET.

Datum: 2013-02-09 | Tid: 18:53:01
Postat av Andrea

Skulle ni inte skriva vilka som vann för typ 2 dagar sen?

Svar: Det kommer! Har varit superupptagen på jobbet så har inte hunnit läsa klart alla mail :/
OneDirectionSwe

Datum: 2013-02-13 | Tid: 15:25:09
Postat av Andrea

Okej :) ingen fara, bara undrade! Det kommer när det kommer ;) och om man har vunnit har det varit värt att vänta iaf, haha!

Datum: 2013-02-13 | Tid: 18:23:37

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?