Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry skriver Happily i Sverige i somras

2013-12-19



Postat av Elsa

Det kan inte vara i somras... (inga löv på träden)

Datum: 2013-12-19 | Tid: 21:00:34
Postat av Rebecka L -Paparazzibecka

Hey! Före detta modeskribent för Modette.se, frilans och fitness och yoga freak, det är jag.
Är du sugen på att se bilder och läsa om när jag lämnade allt bakom mig och flyttade till Australien, eller när jag sedan var tvungen att lämna landet och bar ut på nya äventyr?
Följ med mig på min resa i South East Asia och allt som händer i mitt liv.
Just nu befinner jag mig i Chiang Mai men slänger upp så mycket som möjligt på min blogg från min resa... genom livet.
xx
PEACE, Rebecka L

Datum: 2013-12-20 | Tid: 08:54:05
Blogg: http://paparazzibecka.blogg.se
Postat av kristenstewart.se

Gillar eran design =)

Datum: 2013-12-20 | Tid: 12:10:27
Blogg: http://kristenstewart.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?