Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry igår i Paris

2013-04-29

 
 


Postat av Anonym

Hej, man kan ju skicka frågor som killarna kanske besvarar på konserten, kan inte ni göra en beskrivning om hur man ska skriva i vart man sitter jag fattar nämligen ute alls och Vill inte göra fel! :)

Datum: 2013-04-29 | Tid: 18:30:40
Postat av Julia

Jag känner en tjej som går runt och säger att hon har One Direction guld biljetter. Hon säger att hon kommer få gå p konserten och träffa dem i en timma efteråt. Hon har tydligen fått biljetterna av sin kompis pappa som är en låtskrivare. Fast vad jag vet så finna det inga "guld biljetter". Så jag undrar om ni har någon information. Tack i förhand kram en stor blogg läsare och One Direction lover <33

Datum: 2013-04-29 | Tid: 20:33:43
Postat av Elvira

Nu så kan du delta i veckans blogg! Vill du nå våra läsare?

Datum: 2013-04-29 | Tid: 21:29:16
Blogg: http://Klaraelvira.blogg.se
Postat av Nour

Har Louis skaffat en NY tatuering?? Jag menar inte fågeln han har på armen utan en annan stor tatuering på överarmen. Såg flera bilder på tumblr. Det har inte skrivits om det någonstans, så jag undrar om det är sant eller om det bara är redigerat...?

Datum: 2013-04-29 | Tid: 21:50:04
Postat av Sofia

skulle vara jätte snällt av er om ni skulle kunna lägga upp det här i något inlägg:

Hej alla directioners :)
Jag säljer en biljett till konserten 8 maj i Friends Arena. Jag säljer biljetten då min ena kompis inte kan följa med
Platsen är: Läktare 1, rad 19, plats 210, sektion 102. Vi köpte biljetten för 590 kr och så är priset också. Kontakta mig på min min mail, [email protected] om du är intresserad.

Datum: 2013-04-29 | Tid: 23:21:22
Blogg: http://sofianygren.blogg.se
Postat av rocy02

hej!
jag älskar eran blogg och jag har en fråga?
är Niall och Justin biber bästisar eller kompisar?
snälla svara!!! LOVE 1D

Datum: 2013-04-30 | Tid: 17:18:33

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?