Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Närmaste events

2012-10-23

 


Postat av Josse

Hej! Jag har några frågor och det skulle verkligen vara snäll om ni svara på dom.

1. Vart kommer one Direction bo när dom är i sverige?

2. Kommer dom befinna sig på någon särskilld plats när dom är i Sverige och hälsa på fansen?

3. Tror du att det finns någon chans att få deras autograf och ta foto med dom?

4. Kan nu uppdatera vart dom är,när dom är i Sverige så man vet vart man ska gå.

// skulle vara snällt om ni kunde svara ni har aldrig svarat på mina frågor.. Så snälla svara!!! TACK!!! :) ps älskar era blogg <3

Datum: 2012-10-23 | Tid: 10:54:22
Postat av Maja

Take Me Home släpps dagen efter min födelsedag, kanske kan få den i lite sen födelsedagspresent! :D

Datum: 2012-10-24 | Tid: 15:46:55
Postat av Alice

Tack, den här bilden hjälpte mig väldigt mycket!

Datum: 2012-10-28 | Tid: 19:44:45
Blogg: http://humle.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?