Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Gammal tidningsartikel om Liam

2012-10-20

 
Man känner knappt igen honom eller hur?
 


Postat av julia

hahah, åhhhh, så söt!och jag kan höra framför mig hur han säger: It was amazing. XD ♥♥♥

Datum: 2012-10-20 | Tid: 12:45:07
Postat av Sara

Jag läste en sak om niall om att på varje konsert är det alltid minst ett fans som skriker på niall att han är ful och borde inte vara med i bandet så kan man kanske inte nästa gång dom kommer att det första alla svenska fans är att skrika hans namn ? Jag tror att han skulle bli jätte glad!!

Skrika något fint till han?

Datum: 2012-10-20 | Tid: 15:01:54
Blogg: http://harrystylesnovell.blogg.se
Postat av Sara

Jag läste en sak om niall om att på varje konsert är det alltid minst ett fans som skriker på niall att han är ful och borde inte vara med i bandet så kan man kanske inte nästa gång dom kommer att det första alla svenska fans är att skrika hans namn ? Jag tror att han skulle bli jätte glad!!

Skrika något fint till han?

Datum: 2012-10-20 | Tid: 15:01:56
Blogg: http://harrystylesnovell.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?