Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Expressen!

2012-10-29

 
 


Postat av Anonym

läääääs min fanfic ya'll den e awesome.

Datum: 2012-10-30 | Tid: 01:44:56
Blogg: http://nevergiveuponlove.blogg.se
Postat av directioner

hej, jag har inte fått något autosvar när jag skickat in till aftonbladet/nöjesbladet. vad ska jag göra? jag har provat skicka om men ändå inte fått något svar. snälla svara jag vill jätte gärna va med och tävla!

Datum: 2012-10-30 | Tid: 08:00:10
Postat av Em

om ni nu ska refferera till andra kan ni väl åtminstone vara korrekta?

Ett band: består av två eller fler personer som spelar olika instrument tillsammans. Oftast gitarr, bas, trummor.

En grupp: ett gäng killar/tjejer som bara sjunger till bakgrundsmusik.

Guess where One Direction fits in.

Datum: 2012-10-30 | Tid: 23:20:33
Blogg: http://twitter.com/em_simpleplan
Postat av Elin

Till Em:
Men, ett band måste, eller inte måste, men har oftast en eller flera som sjunger också. Och Niall spelar gitarr, egentligen tycker jag att man kan kalla 1D både en grupp och ett band, lite beroende på eget tycke (:

Datum: 2012-10-31 | Tid: 14:49:50
Postat av fardus

JAG HAR HELLER INGEN ATT GÅ MEDDD!!!!!!!!!! snälla, kan ni typ inte fixa vilka som inte har någon att gå med? Skulle vara asssgötttttt!!!!!!
Jag måste se dessa killar!!!!
Jag kan nås på twittterr - ffardus!!!!

Datum: 2012-11-01 | Tid: 22:21:50
Blogg: http://ffardus.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?