Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Skämt eller inte?

2012-11-23

 
Vet inte om det ska vara ett dåligt skämt eller om dem är seriösa, vad tror ni?
 
 


Postat av Jessica

Jag tror att det är ett skämt ;)

Datum: 2012-11-23 | Tid: 17:42:35
Postat av Anonym

????????????

Datum: 2012-11-23 | Tid: 17:47:40
Postat av Anonym

????????????

Datum: 2012-11-23 | Tid: 17:47:44
Postat av Hanna

Men asså om detta är på riktigt så var det väl lite lågt av Zayn... :/

Datum: 2012-11-23 | Tid: 18:06:01
Postat av julia

hoppas verkligen att det är ett skämt!

Datum: 2012-11-23 | Tid: 18:07:07
Postat av Sara

Det er jo veldig tydelig at det bare er skämt da :)

Datum: 2012-11-23 | Tid: 18:24:33
Postat av Lovaticsqween

hahah lite pinsamt jag vet inte vad de skriver om kan någon tala om det för mig? snälla :')

Datum: 2012-11-23 | Tid: 19:36:37
Postat av anonym

Det är ju inte ett skämt. Zayn är sjukt oförskämd och omogen som ens skriver såna saker!

Datum: 2012-11-23 | Tid: 20:36:50
Postat av ...

ASSÅ seriöst, omoget och oförskämd? NEJ, verkligen inte! Team Zayn! <3

Datum: 2012-11-23 | Tid: 20:42:25
Postat av Ellen

Tror inte det är ett skämt med tanke på vad dom i The Wanted har sagt om 1D innan, men hursomhelst, Gud vad ägda dom blev haha... Älskar zayn äääännu mer nu!

Datum: 2012-11-23 | Tid: 20:55:44
Postat av Anonym

med tanke på att Zayn kallade Max "Chlamydia Boy" så bråkar dom nog...

Datum: 2012-11-23 | Tid: 20:58:32
Postat av Elin

"Team Zayn" är ganska omoget faktiskt, no offense(:
Man fattar väl att de bara skämtar runt såklart, ni vet killar. Man har ju hört killar skämt-bråka förut... och enligt mig låter det exakt sådär haha (:

Datum: 2012-11-23 | Tid: 21:43:11
Postat av -

Hur mycket jag än älskat Zayn tycker jag detta var riktigt lågt av han och väldigt oförskämt av honom att börja detta. ok, The Wanted har sagt elaka saker till 1D men inget jämfört med det zayn har twittrat.

Datum: 2012-11-23 | Tid: 22:34:55
Postat av -

älskar*

Datum: 2012-11-23 | Tid: 22:35:33
Postat av Hanna

Jag hoppas det är på riktigt! Eller är det bara jag som blev värsta exited ;) Fight fight fight!

Datum: 2012-11-23 | Tid: 23:04:46
Blogg: http://haanabaanana.devote.se
Postat av Josse

??? Vet inte om det är skämt eller inte! Men jag är en Directioner och kommer alltid stå på deras sida! Spelar inte roll vad som händer!!!!!!

Datum: 2012-11-23 | Tid: 23:07:12
Postat av Sofia Eriksson

Jag tror det är på riktigt, det har pågått jätte länge, det är mycket mer bakom och som hänt än det här, dom har tjaffsat på Twitter förut. Allt började igen när The Wanted skrev något om att 1D var ofärskämda i en hiss eller något. Och det är TW som är mest på och dryga, nu ger Zayn och Lou tillbaka lite, har för mig att Liam också gjorde det för inte så länge sen. Eller ja, alla killarna.

Datum: 2012-11-23 | Tid: 23:11:55
Blogg: http://sofiaaeriksson.webblogg.se
Postat av Freja

Jag tror faktiskt att det är ett skämt eftersom de skriver med glada smileysar:) haha jag skrattade faktiskt när läste detta, Zayns kommentarer var ju bäst! Zayn är ju en av dem jag älskar mest i världen så team Zayn utan tvekan<3

Datum: 2012-11-23 | Tid: 23:14:35
Blogg: http://stylebyfreja.blogg.se
Postat av Anonym

kan någon förklara???

Datum: 2012-11-23 | Tid: 23:20:43
Postat av hanna

trodde först att det var ett skämt men nu verkade de ju bli allvar när han ville möta zayn utan alla hans livvakter..Tror de var ngn av dem också som skrev att louis inte kan sjunga!

Datum: 2012-11-23 | Tid: 23:33:10
Postat av Ellen

För er som undrar, tror just dessa konversationerna mellan dem började när The Wanted retade 1D för att dom inte vann på AMAs, så det var alltså dom som 'drog igång', tyckte Louis och Zayn gjorde rätt som stog upp för sig själva!

Datum: 2012-11-24 | Tid: 01:23:45
Postat av Anonym

Nu skrev max till zayn ty "stay of the bud, it clearly makes you cranky" vilket som betyder typ att han borde sluta ta knark för att det gör honom grinig!

Datum: 2012-11-24 | Tid: 10:28:02
Postat av Anonym

Nu skrev max till zayn ty "stay of the bud, it clearly makes you cranky" vilket som betyder typ att han borde sluta ta knark för att det gör honom grinig!

Datum: 2012-11-24 | Tid: 10:28:02
Postat av Olivia

Alltså vad spelar det för roll om de skojar med varandra eller inte? Självklart kan de mycket väl skoja med varandra eftersom man själv vet hur en killkonversation kan låta men om de skulle vara seriösa så so what? Det är ju upp till dem, inte oss. Och The Wanted har inte varit så schyssta mot One direction heller så jag tycker egentligen att det bara är mer än rätt att Zayn och Louis står upp för sig själva. Ibland kan man ju tycka att visa kommentarer var lite överdrivet taskiga men som sagt det är ju upp till Zayn, i detta fall. Vi borde egentligen bara ignorera det som händer och låta det ha sin gång, det är mellan dem och inte oss.

Datum: 2012-11-24 | Tid: 10:32:14
Postat av Anonym

dem ska vara seriösa!

Datum: 2012-11-24 | Tid: 11:57:52
Postat av Adelja-Malik

fattar inte varför vissa klagar på Zayn. han har helt rätt till att försvara sig. go Zayn! <3

Datum: 2012-11-24 | Tid: 12:35:29
Blogg: http://Onedirectionswe.Blogg.se
Postat av Prästkrageflicka

Hej!
Ville bara tacka först och främst för en väldigt fin blogg.
Jag har varit ett The WANTED-fan sedan början av året. Detta betyder dock inte att jag inte respekterar One Direction. Tvärtom, jag har faktiskt varit en directioner tidigare.
Jag tycker det är tråkigt att framförallt diretioners på Twitter, men även många Tw-fans, blir så hatiska. Perez Hilton publicerade bråket på sin hemsida och retweetade sedan en tjej som skrev att hon tyckte det var tråkigt att Hilton fick så mycket hat för vad han gjort.
Jag trodde först att Zayn skämtade när han kallade Max en tönt. Sedan eskalerade allting, både från Tw & One Directions sida.
Jag har läst föregående kommentarer och tycker att det är tråkigt att folk hoppar på Max & Tom. Directioners på Twitter trendar #UnWanted och säger att Liams hår är längre än Tw's karriär, trots att The WANTED hållt på sedan 2009.
TW har aldrig tyckt illa om One Direction. Tvärtom.
Sedan kan jag förstå att folk tolkar saker och ting på olika sätt när de kanske uttrycker sig lite klumpigt.
Det blir väl inte heller bättre när media förstorar upp småsaker, och tolkar saker på fel sätt.
Här är en video med The WANTED på JFK ett par veckor innan MTV Video Awards, där de pratar om One Direction:
http://www.youtube.com/watch?v=dZIOwfdwe10
Jag vill bara tacka er för er neutralitet i detta och att ni inte börjar skriva en massa kränkade saker om TW.
Jag hoppas att de båda banden kan reda upp allt detta under deras julkonsert på Madison Square Garden den 3 december.
Återigen, tack så mycket för en fin blogg!

Datum: 2012-11-24 | Tid: 14:21:17
Postat av directioner

tycker så synd om tw för One Direction är så himla mycket bättre än dom!

Datum: 2012-11-25 | Tid: 17:46:56
Postat av Matilda Hagman.

helt klart ett skämt. haha. <3 ;)

Datum: 2012-11-25 | Tid: 19:14:29
Postat av Anonym

http://youtu.be/zwIc-LKVXdw

I denna intervju säger Max att han själv tyckte att det började som ett skämt, men att Zayn började bli lite seriös. Då sa han att han svarade med att om Zayn har ett problem kan dom ta det i New York och lösa problemet utan Zayn's 8 livvakter.

Directioners blev rätt så hatiska och trendade #ThingsMorePopularThanTheWanted och #UnWanted, då svarade vissa 'mogna' TW fans med #TWfanmilyAreMatureEnoughToIgnoreDumbs, men självklart fanns det rätt hatiska TW fans också som svarade med ''#PeopleNicerThanDirectioners Hitler'' osv.

Det blev ett SJUKT stort bråk i Twitter mellan Directioners och TW fans. Beliebers delade upp sig, men det var mer fans som stöttade The Wanted då Beliebers haft en beef mellan Directioners då dom trendat''#HitDirectionersWithAShovelDay'' för ett par månader sen.

Förstår ej varför Zayn började tweeta Max. Folk säger att The Wanted skrattade då One Direction inte vann något, men The Wanted skulle aldrig göra det då dom själva inte direkt vinner 5 Awards varje månad? Folk säger att Justin Bieber la sig i och grejer men ni hör väl hur det låter. Rykten enligt min åsikt.

Tycker ni ska ta upp det här och få vissa Directioners att förstå att det inte var ett skämt.

Svar: Kolla igenom bloggen innan du skriver en A4 om vad vi ska skriva om haha! Mest för din egen skull tänker jag, det måste ha tagit ganska mycket tid..
OneDirectionSwe

Datum: 2012-11-27 | Tid: 16:29:01
Postat av Amanda

Hah! Tappar all min respekt för Zayn... Väx upp, lilla pojken.

Datum: 2012-12-02 | Tid: 23:08:48

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?