Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

"Larry Storm & Mr. X"

2012-11-25

Såg att flera undra vad det handlar om och frågade om vi kan förklara så jag går igenom allt lite snabbt
för att ni inte förstår. Jag repekterar inte rykten överhuvudtaget, och inget av detta är sant.
Killarna har själva sagt att Larry inte finns så jag tycker att alla ska respektera det och sluta lägga sig i.
Men för att ni ska slippa undra förklarar jag lite snabbt vad det handlar om. 
 
"Larry storm" har tendat på twitter hela dagen och folk pratar om att det fanns en blogg som igår raderades
men sägs ha hunnit setts av vissa som svär på att det är sant... 
Där skulle en man som kallar sig Mr. X ha skrivit att han visste allt om killarna och att det fanns mycket vi inte visste.
Han sa att han var en föredetta manager till killarna och har därför spenderat massor av tid med dem.
Han ska ha haft flera kyssbilder på Larry osv. 
 
Somsagt är inget av detta sant och det är förmodligen bara nån som har ljugit ihop nått för att
killarna ska få ännu mer skit. Louis och Harry är och har aldrig vart något annat än bra vänner.
De vill heller inte att man säger nått annat. Louis har det bra med El och vill inte att rykten
ska förstöra det. 
 


Postat av PLL

Hej!
Vi har startat ett Blog Award och undrar nu om ni skulle vilja delta? Det är ett begränsat antal platser, så detta gör att det är större chans att vinna. Priset är länkningar av många slag.

Anmäl er här: http://pllsweden.blogg.se/2012/november/blog-award.html :)

Tack på förhand!

Datum: 2012-11-25 | Tid: 19:59:52
Blogg: http://pllsweden.blogg.se
Postat av Anonym

Jag brukar kalla dom Larry bara för att det är så söta när det är tsm ( då menar jag inte som "bögar") utan som bästavänner som ni säger! Jag hoppas ni förstår vad jag menar :)

Datum: 2012-11-25 | Tid: 21:42:55
Postat av Rebecca Gullfeldt

Jag tror på Larry när dem själva sägert att det är sant, men dem är sagt att det inte är det så då tror jag inte påt.

Datum: 2012-11-25 | Tid: 22:58:24
Blogg: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av Jennifer

Anonym: Säger det samma, jag menar oxå att jag säger Larry för att jag menar att dom är bästavänner. <3

Datum: 2012-11-26 | Tid: 07:15:14
Postat av Min hälsa

Söta killar!

Datum: 2012-11-26 | Tid: 12:58:15
Blogg: http://atta.blogg.se
Postat av amanda florbrant

Jag var inne på den bloggen, det va på tumblr. Den personen har twitter också @official_mrx. Den hade inte lagt upp bilder på nåt ännu eller så kunde man bläddra till nästa sida. Jag minns att det stod ''It's true'' eller nåt.

Datum: 2012-11-27 | Tid: 18:45:38
Postat av Beea :)

Hahahaha, det är så kul att folk pallar lägga ner sin tid på något sånt fånigt! Det värsta är ju att folk tror på det också. Jag såg en hemsida där 2 fans hade skrivit att det var sant typ och en massa grejer som enligt dom tydde på att "Larry" var ett riktigt par... jag antar att dom flesta inte har hört talas om något som heter "Bromance"
Stackars killar... förhoppningsvis är det glömt snart! :)

Datum: 2012-11-27 | Tid: 19:44:26
Postat av Anonym

Håller med, har aldrig förstått mig på det där freaking "Larry Stylinson"-grejen. Uppenbarligen vill vissa hellre tro att de är gay än att se dem tillsammans med någon annan...

Datum: 2012-11-27 | Tid: 19:55:15
Postat av Mauricio

Veldig fin blogg du har! : )

Datum: 2012-11-28 | Tid: 01:40:22
Blogg: http://mauricio.blogg.no/
Postat av Harrylover

Fattar de inte att det är hur fånigt som helst med Larry jag tror på vad Harry och Louis säger inte vad någon konstig okänd man säger

Datum: 2012-11-29 | Tid: 22:39:01
Postat av Harrylover

Fattar de inte att det är hur fånigt som helst med Larry jag tror på vad Harry och Louis säger inte vad någon konstig okänd man säger

Datum: 2012-11-29 | Tid: 22:39:02
Postat av Harrylover

De är bästa vänner inget annat

Datum: 2012-11-29 | Tid: 22:42:50

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?