Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry Styles och Taylor Swift

2012-11-18

Jag ser att det är många som undrar och vill att vi ska skriva om "Haylor" så jag kände att
jag borde göra ett inlägg om det så ni vet vad som händer!
 
 
Det har gått många rykten om att Harry ska dejta sångerskan Taylor Swift, vilket just nu inte är sant. 
Jag vet inte vad detta kommer ifrån men det finns inga bilder eller något från det.
Så just nu tror jag inte att dom dejtar, men i framtiden kanske eftersom dom är bra kompisar!



Postat av anonym!

kan ni inte skriva lite om niall och amy, har typ hört en massa senaste tiden och alla säger typ olika saker...han säger att han är singel men ändå ser man typ massa bilder och hör massa rykten.

Datum: 2012-11-18 | Tid: 13:49:15
Postat av Swag

Snälla rösta på 1D, dom är med i 4 kategorier
Favorite Breakout Artist
Favorite Song
Favorite Album
Favorite Music Fan Following

http://www.peopleschoice.com/pca/vote/

Datum: 2012-11-18 | Tid: 13:57:06
Postat av Sofia

Det är för att Harry stannade kvar i USA för att vara med henne! Han kollade på henne på x-factor och de spenderade massa tid tillsammans! Det är varför det går rykten!

Datum: 2012-11-18 | Tid: 14:01:28
Blogg: http://sofiasaiady.blogg.se
Postat av Anonym

Jag har sett massor med bilder när de håller händer och tror faktist att det är sant! och de passar verkligen varandra<3<3

Datum: 2012-11-18 | Tid: 14:35:12
Postat av i

slyna, han är min.

Datum: 2012-11-18 | Tid: 15:08:15
Postat av Anonym

kommer ni lägga upp en länk till AMAs ikväll/natt ??? SNÄLLA

Datum: 2012-11-18 | Tid: 15:48:05
Postat av Azra

Kan ni inte skriva lite om Niall och Amy? :)
Tack på förhand!

Datum: 2012-11-18 | Tid: 16:04:20
Postat av Madde

Jag tror att det är sant, varje gång Taylor tas upp i en interview så smilar Harry sådär som han gör när han döljer något, så som han gjorde när man snackade om caroline. Han stannade kvar i USa för att se taylor på xfactor USA och det går rykten att han satt bredvid hennes mamma under soundchecken och sedan tog Taylor över axeln och sprang in i ngt rum ( Låter som påhitt jag vet, men tror faktiskt på det) Jag har en känsla att Haylor kommer ut snart. På riktigt. Alla bilder på dom är photoshoppade dock, till kommentaren däruppe, Det är bilder från hennes konsert som man har klippt in honom från ett helt annat tillfälle. Men jag tror som sagt att det är sant, Good Luck Haylor! :D

Datum: 2012-11-18 | Tid: 16:06:35
Postat av Madde

Och juste, Kommer ni ihåg när Ellen frågade vilka som var singel av killarna och harry tvekade? Kolla på den igen så ser ni att han gör det :) Behöver inte betyda ngt dock, bara säger det

Datum: 2012-11-18 | Tid: 16:07:23
Postat av j.

allting finns på perezhilton.com :)

Datum: 2012-11-18 | Tid: 17:31:26
Postat av Varissa

jag läste nånstans att harry dejtade taylor men sen typ så kysste harry modellen emely ostlin (lr vad hon nu heter) och då typ lämnade taylor harry och harry ska ha smsat om andra chans eller nått sånt. vet dock inte om det är sant

Datum: 2012-11-18 | Tid: 18:24:21
Blogg: http://varissas.blogg.se
Postat av Anonym

vadå inte sant? vet väl inte du! gosh

Datum: 2012-11-19 | Tid: 03:42:21
Postat av Anonym

på 'vakna med the voice' imorse sa dom iaf att det var nått mellan dom :)

Datum: 2012-11-19 | Tid: 13:06:31
Postat av fatima

Men det kan ju hända att det är ett pr trick, för TMH kom ju ut, och Taylor släpper ju Red, så kanske det bara är en grej så dom ska få mer uppmärksamhet eller nåt.men är huvudsaken är att Harry är lycklig :))

Datum: 2012-11-19 | Tid: 17:47:36
Postat av Anonym

Meen ååååh tro inte på mass skvaller sidor och skit förns det är bekräftat!!

Datum: 2012-11-20 | Tid: 16:40:41
Postat av Johanna

Jag läste någonstans att det inte är sant och att Taylor har någonting på G med Ed Sheeran och inte Harry :)

Datum: 2012-11-20 | Tid: 17:38:41
Postat av Josse

Det är INTE sant bara så ni vet! Harry sa någonstans att det var inte sant och det bara var ett dumt rykte !!!!

Datum: 2012-11-20 | Tid: 18:42:25

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?