Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayn och Perrie!

2012-05-23







Postat av Rebecca

AWWWW vad söta de är tillsammans :) <3

Datum: 2012-05-23 | Tid: 07:53:27
Postat av Anonym

:O

Datum: 2012-05-23 | Tid: 08:03:32
Postat av Anonym

Nu är jag död

Datum: 2012-05-23 | Tid: 08:06:03
Postat av Anonym

DEAD

Datum: 2012-05-23 | Tid: 08:17:19
Postat av Sanna <3

Vad gulliga dem är tillsammas! <3 Jätte fin Blogg!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 08:47:58
Postat av Signe

aaw vad söta!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 09:10:03
Blogg: http://iimza.blogg.se/
Postat av Anonym

Jätte söta men man blir avundsjuk :)

Datum: 2012-05-23 | Tid: 09:24:23
Postat av Aoi Tori

Så fina :)



Har du sett nya asgrymma filmen Snow White and the huntsmen? Det verkar så grym ~



Kram

AOI TORI

Datum: 2012-05-23 | Tid: 09:57:48
Blogg: http://aoitori.blogg.se/
Postat av Kakan

GUD! Dom är ju super gulliga tillsammans<3

Dom e som gjorda för varandra

Datum: 2012-05-23 | Tid: 10:10:49
Postat av Moa

Aaw,De är jättesöta :) Men blir endå lite avundsjuk

Datum: 2012-05-23 | Tid: 12:03:29
Postat av love_1D

Åh! Verkar som att Zayn har hittat sin "stora" kärlek! Är jätte glad för hans skull! <3

Datum: 2012-05-23 | Tid: 12:57:35
Postat av zaynlover

Glad för hans skull, men ändå sååå förkrossad!!! När var det?? :'(

Datum: 2012-05-23 | Tid: 13:10:12
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av Jävla perrie

Jävla bög jävel han e

Datum: 2012-05-23 | Tid: 14:15:48
Postat av Amanda

När blev dom tsm ? :)

Datum: 2012-05-23 | Tid: 14:19:39
Postat av Kia

varning ! kärlek i bilden :)

Datum: 2012-05-23 | Tid: 14:45:49
Blogg: http://www.kiajea.blogspot.com
Postat av Anonym

... :(

Datum: 2012-05-23 | Tid: 15:03:10
Postat av Nicki

Kom igen directioners! Ni behöver inte älska att de är tillsammans och shippa "Zerrie". Men ni kan visa att våran fandom älskar pojkarna med eller utan flickvänner och respektera att de tycker om varandra. För våran familj kommer falla isär snart om det här fortsätter. Hur kul tror ni det är för killarna när ni skickar hat till deras flickvänner som dom älskar? Så som sagt, ni behöver inte älska dem, bara respektera att killarna gör det!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 15:21:13
Postat av julia

åhhh, klart man blir lite avundsjuk, men ändå glad för hans skull!♥

Datum: 2012-05-23 | Tid: 16:02:05
Postat av Mrs. Styles

Jag gillar ärligt talat inte "Zerrie". De var tilsammans under x-factor och hon gjorde slut med honom, och så är de tillsammans igen när Zayn är en stor artist.. Det är bara min åsikt, jag älskar inte Zerrie men jag respekterar de.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 16:31:05
Postat av Vanessa

Jag shippar inte alls Zerrie... Jag gillar verkligen killarna och respekterar dem och deras kära, tex Eleanor och Danielle är är underbara medan Perrie är inte alls likadan.. Hon är fake enligt mig. Men om Zayn verkligen gillar henne så respekterar jag det och inte skickar hat till henne, det är överdrivet. Och om han är glad är jag glad för han är allt för mig <3 men de borde inte vara tillsammans...

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:06:37
Postat av Tilda

Gjorda för varann? (;

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:18:30
Postat av Jenny

Asså hon är ju inte snygg heller.. Borde han inte ha någon som är lika snygg/vacker som han..? Det förhållandet kommer inte att hålla.. Jag tycker redan synd om honom om han verkligen gillar henne:( Han är för bra för henne:/

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:24:05
Postat av Anonym

ONE DIRECTION NOVELL! LÄS OM DU VILL

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:31:58
Blogg: http://yougavemestrength.blogg.se/
Postat av Anonym

Så glaaaad för Zayn! :D Tycker att han är för snygg för henne, men så länge han är glad, är jag glad! Plus att det är insidan som räknas :D Zayn & Perri <3

Datum: 2012-05-23 | Tid: 18:00:45
Postat av Anonym

Tänk efter nu DIRECTIONERS Tror ni verkligen att detta förhållandet kommer bli lika älskat som danielle o liam samt eleanor och louis förhållanden? tror ni att det kommer hålla? NEJ. Jag tror inte alls det..Är det bara jag som tycker att det är konstigt att hon dumpade honom när han åkte ut ur X-FACTOR och sedan blev tsm med honom när han blivit en STOR artist..hmmm...

Datum: 2012-05-23 | Tid: 18:05:57
Postat av Sophie

Jenny- vadå inte snygg? Vad menar du med att han borde ha någon som är lika snygg som han?! Det är insidan som räknas inte utsidan, och i hans ögon så är hon vacker. Lägg ner.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 18:06:09
Postat av adelja - malik

omg borde faktiskt vara glad för hans skull men är verkligen skit ledsen! vill ha honom :( men hoppas bara att det går bra för de.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 18:22:10
Postat av Alina

Så det är "officiellt" nu att dom är tsm? Dejtar Niall och Harry, någon som vet? Hört lite om Niall och Ali om det stämmer. Kram på er alla :)

Datum: 2012-05-23 | Tid: 18:46:34
Postat av Leila

:(

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:00:25
Blogg: http://polkapolka.blogg.se/
Postat av Anonym

Är dem tillsammans? ;o

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:13:44
Postat av :)

fattar inte hur folk kan skriva att perrie är för ful för zayn, first of all hon är skitfin, för det andra är det väl bra att alla deras tjejer inte ser ut som Victorias secret models precis :)

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:39:41
Postat av Ellie

Jag vet inte varför Zayn inte släpper henne , hon dumpade ju han för att han åkte ut. Blev hon stor artist , NEJ blev Zayn, JA. Det är samma som

med Justin och Selena. Hon utnyttjar honom och han äter piller för att få skägg som Selena vill och han vill bli hennes "drömkille". Så, jag tror inte det kommer hålla så länge. Jag är verkligen inte avundsjuk men är lite orolig för Zayn bara.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:54:16
Postat av Kajsa

Är så glad för deras skull, de är så söta tillsammans!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:55:21
Postat av Olivia

Enligt mig kommer förhållandet inte alls hålla, för att hon är för fejk! Zayn är en av de underbaraste killarna på denna jord, medan hon bara utnyttjar honom. Hon dumpade sitt ex genast när hon blev lite kändare och kunde få bättre.. Sedan ville hon inte vara med Zayn för att ham var störande men nu när han är super känd så duger han igen..! Tänk nu directioners hon är inte bra för honom. Hon söker bara kändisskap! Hon är inte speciellt snygg men det har ingen skilland utan hon är dessutom inte "snygg" på insidan heller och det är problemet :/ om hon gör min älskling ledsen tänker jag söka upp henne och hota henne med morötter och skedar!! Btw puss på alla directioners <3

Datum: 2012-05-23 | Tid: 21:14:05
Postat av Olivia :D

AGENT P!!! ;)

haha nämen, dom är väl söta tillsammans men som många skrivit tycker jag det är konstigt att hon dumpa han när han åkte ur x factor och blev tillsammans med han när han blivit en stoooor artist...!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 21:21:22
Postat av styles.

blev verkligen skit ledsen över att dom är tsm,vet inte om hon använder honom eller inte men tycker att dom inte passar någonstans. och nej jag är inte avundsjuk för jag har inte sett några bilder på harry än..<3

Datum: 2012-05-23 | Tid: 21:59:11
Postat av Anonym

NEEEEEEEEJ JÄVLLAAAAAAAA BAAAJSSS ZAAYN MIN ÄLSKLING :'(

Datum: 2012-05-23 | Tid: 22:03:51
Postat av -Just saying

Blev ganska chockad när jag såg bilderna. det känns ganska konstigt att den man "gillar speciellt mycket " har funnit sin "Kärlek". Jag vet att det inte finns en schans att ett helt vanligt fan blir tillsammans med en av pojkarna fastän de sakt de själva. Man ser ju själva villka de faller för.De tjejer som är tillsammans med grabbarna är ju kända sen innan. Fast det finns ju inte så mycket och göra om saken. Var glada istället att de funnit någon de älskar och känner sig trygga med.Jag själv tycker inte att Perrie är den rätta för Zayn fast vad vet jag ;)

Datum: 2012-05-24 | Tid: 12:04:44
Postat av Anonym

Men come on.. Ni som sitter och säger att Perrie är ful, hon och zayn passar inte ihop, hon är inte bra för Zayn.. För det första, Perrie är skitfin verkligen. Jag har sett många klipp av Little mix (det tjejband hon är med i) och hon verkar vara en helt underbar person. Ni som sitter och säger att hon är ful och att hon utnyttjar Zayn.. Ni vet inte ett skit om deras förhållande. Ni tror säkert att ni vet allt om Zayn, vad han vill ha för tjej, vad han vill osv.. Ni vet ingenting! Ni kanske vet vilken hans favoritmat, favoritfärg, favoritlåt är.. osv. Men om hans privatliv vet ni inte någonting. Det gäller också de andra killarna. Sluta ni som skickar hat medelande till Perrie och till alla andra tjejer som killarna syns med. Det är jävligt omoget.

Okej, jag vet att ni som är väldigt stora fans av One direction, jag förstår om ni tycker om killarna så himla mycket att ni vill de bästa för dom. Men låt deras privatliv vara. Ni vet egentligen ingenting om deras liv utanför One direction liksom. Deras familjer, vänner och flickvänner vet vi ingenting om och ska fan inte sitta dömma och skicka hat tweets till deras flickvänner, vänner och familj som dom älskar.

Så snälla, väx upp lite ni som sitter och skriver sådana saker här och tweetar sådana saker. Det är pinsamt att se.

Var glad för killarna istället. Att dom har hittat någon dom tycker om och älskar. Ni som är riktiga fans skulle inte sitta och skicka hat tweets och säga att Perrie och Zayns förhållande är fejk. Ni skulle inte heller skriva sådant om de andra killarnas flickvänner.Jag tycker bara att det är synd att vissa fans beter sig på ett så omoget och fruktansvärt sätt.

Ni som inte har skrivit något ont eller något hat, TA INTE ÅT ER.

Jag försöker bara få ut ett budskap till dom som sitter och säger saker som absolut inte är OK att säga. Om ni inte gillar Perrie eller de andra killarnas flickvänner. Fine, gör inte det. Men försök att acceptera deet iallafall och skicka inte hat. Var glad för killarna istället. Det är ganska pinsamt att se att vissa tjejer har fått radera sin twitter pågrund av vissa fans. Nu är det ju inte bara vissa svenska fans som gör detta, utan fans över hela världen.

Jag vill absolut inte framstå som någon arg person som sitter och dömer vissa fans nu. Jag vill bara att få ut ett budskap och att vissa ska växa upp lite.

Datum: 2012-05-24 | Tid: 13:05:48
Postat av Emma

Asså jag tror att de som skrivit något negativt om Zerrie inte hatar egentligen dem tillsammans. De kanske inte gillar Perrie medan de älskar Zayn och därför inte vill att de skall bara tillsammans och vidare. Jag har läst massor om Perrie nu för att de kanske är tillsammans och hon verkar lite fejk faktist.. Jag har löst bla vad hennes ex sade om henne och hon var sjukt elak mot honom. Jag vill inte att det händer till Zayn! Såklart skall man respektera deras förhållande och hans känslor likadant som Lou&El och Liam&Dani. De som kommenterat har bara sagt sin åsikt... Jag gillsr verkligen Zayn om han gillar henne gör jag det också! xx

Datum: 2012-05-24 | Tid: 15:20:25
Postat av Anonym

det har skrivits lite om Zayn och någon som kallas SD. Vem/vad är SD? tell me everything pleasee

Datum: 2012-05-24 | Tid: 17:05:48
Postat av Berfin

Har inte sett en enda kyssbild på Eleanor och Louis. Jo , för att Eleanor har respekt för Directioners . Men nu då? En kyssbild på Zerrie när det bara gått någon vecka? Omg.

Datum: 2012-05-24 | Tid: 17:42:51
Postat av FAN

gud jag dör , ni som tycker om zayn hur kan ni tycka att de är bra ,jag vet att nåra tänker för hans skull ,men asså många som kan inte se zayn är tsm med nån ,och jag är en av dom ,JAG DÖR :((((

Datum: 2012-05-24 | Tid: 21:10:50
Blogg: http://BLOGG.SE
Postat av Sonia :)

MEN GUD! AW! VAD SÖTA! :D Jag dör! De passar super bra tillsammans! :D <3

Datum: 2012-05-25 | Tid: 12:17:03
Blogg: http://soniaajonsson.blogg.se/
Postat av Mathilda

Gjorda för varann? NEJ! Hon kom till han direkt efetr att han var i USA, fatta hon utnyttjar honom. Perrie är INTE som Eleanor eller som Danielle.

Ett fet NEJ till Zerrie!

Datum: 2012-06-11 | Tid: 08:57:42
Postat av Directioner

Asså vafan förväntar ni er att han ska ta er !?!? 0.o

Datum: 2012-07-05 | Tid: 11:05:10
Postat av Ellen

Hur ramlade jag in hääär D:

Men iaf jag känner Perries bror Jonnie. Jag kan ju påstå att han är helt full-on och fruktansvärt härjig. Jag tänker att Perrie är lite likadan och då förstår jag lite varför ni skriver som ni gör va.

Man blir lite överrumplad av de där Edwardsarna, men de är genuint snälla och välkomnande.

Det är ett pojkband, alla girls vill vara Perrie och reagerar som kvinnor oftast gör - med elakhet. Dessutom är det nog ingen som bara har gott att säga om sitt ex.

Datum: 2012-08-30 | Tid: 23:45:50
Postat av Hasine

Zayn Perrie ljuger för dig hon gillar Naill horan gift dig inte med henne hon vill ha dina pengar hon vill gifta med dig för att du är rik jag ljuger inte walla

Datum: 2014-07-15 | Tid: 17:19:03
Postat av Hasine

Zayn malik du kommer att ångra dig hela dit liv Perrie vill gifta med dig för att du är rik hon gillar nail horan hon kommer att lämna dig fattig hon är en idiot hon utnyttjar dig fatta hopa inte av one directions du borde snaka med din vän Naill innan du gifter dig med Perrie

Datum: 2014-07-15 | Tid: 17:24:11

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?