Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Hrm, what?

2012-05-23

Okej, för er som inte vet -
En Directioner skrev en fanfic om Zayn och Baby Lux (1D's stylists barn).
Jag har inte läst den, men jag vet bara att den är väääldigt äcklig.
Baby Lux är inte ens 1år och enligt rykten så stod i fanficen typ att Zayn och Baby Lux hade samlag.
Ibland undrar jag hur människor tänker... Hur kan man ens ha såna tankar och sen skriva ut det?
Usch, nej.


Postat av Alice

Kan vara bra att veta att den som skrev och lade ut den har tagit bort den. Det är absolut ingenting som ni behöver läsa, för den vara bara rent äcklig.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 16:39:57
Blogg: http://humle.blogg.se/
Postat av Vanessa

Asså det var ju om att Zayn och Harry hade samlag med Lux.. Jag läste den och det var det äckligaste jag någonsin har läst.. Ush!!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 16:58:10
Postat av Sara

Jag har läst den och spydde efter åt. Det var det äckligaste saken jag nånsin sett. Vissa människor behöver mentalt hjälp. Visst Directioners är lite pervy och allt men där gick det över gränsen. Det måste finnas något fel i hjärnan på den tjej som skrev detta och hon borde vara in låst.



BTW, Jag rådder till er som är väldigt känsliga att inte läsa detta.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:05:27
Postat av mirre

jag läste den och började gråta den var skit äcklig. undrar hur människor tänker

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:17:18
Postat av Molly

Jag Har läst den och tro mig, var tacksamma att ni inte har läst den. Jag mådde sjukt hela dagen och bara gick och tänkte på den, det var det hemskaste jag någonsin läst i hela mitt liv!

Jag rekommenderar att om ni ser den och funderar på att läsa den, LÅT BLI!!

Det förändrar ens syn på killarna efter även om jag vet att det INTE är sant!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:18:06
Postat av Moa

Sjukt.. Fattar inte ens hur folk kan tänka såna tankar. Så sjukt..

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:18:53
Blogg: http://moaselin.blogg.se/
Postat av Maiken

Jeg er egentlig norsk, men prøver å skrive litt svensk:

Min venninne har just läst den, och hon sier att jag INTE skal läse den, just fordi den er helt sjuk. Och jag har heller inte lyst til att läse den. Jag forstår inte hva visse människor tenker.. Jag har inte ord.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:25:11
Postat av Carro

"Zux" fanfic:en var så grymt äcklig och jag mår fortfarande dåligt efter att ha läst den igår! Och hon som skrev den (@bieberdelrey) är faktiskt mest mest Justin Bieber fan (inte för att det inte är något fel med det, #JS), och hon har själv sagt att hon är en Directionator. Men ja, vissa behöver sjukvård tidigt...

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:28:16
Blogg: http://carrohart.blogg.se/
Postat av Anonym

ONE DIRECTION NOVELL! LÄS OM DU VILL

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:31:17
Blogg: http://yougavemestrength.blogg.se/
Postat av Anonym

Inte bara zayn och lux , utan även harry var inblandad, helt sjukt, jag kommer aldig kunna se killarna på samma sätt, inte ens se lux, jag vet att de är fejk men man äcklas på mycket. Tjejen som skrev den, hennes blog är borttagen, så för de som vill läsa den, är den väldigt svår att hitta. De värsta var att Lux mamma fick den skcikad på hennes twitter, det fick även zayn. VEM ÄR SÅ SJUK OCH SKICKAR DEN TILL DEM? Lux mamma blev shockad och HAR läst den. FÖRSTÅR NI HUR ILLA DETTA ÄR?! Lux mamma och zayn kommer ändras helt och hållet , kan ni tänka er hur konstigt det blir när de träffar varann? Detta kommer påverka bådas jobb, och när lux blir äldre kommer det inte se bättre ut. (Nej jag skäller inte på er haha, utan jag pratar om tjejen som skrev detta)

Datum: 2012-05-23 | Tid: 17:49:40
Postat av 1Dforever

Hej! bara undrar om någon har en länk till den, eller om den är borttagen helt från nätet? Jag har inte sagt att jag tänker läsa den och vet inte heller om jag vill, men jag bara undrar om nån har en länk? :(

Datum: 2012-05-23 | Tid: 18:18:37
Postat av lisa

Jag bara hatar det!mådde så illa efter det!Höll på att spy och det kom nästan tårar..Hur kan man!!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 18:19:20
Blogg: http://lessii.bloggplatsen.se
Postat av Ida Skoglar

äckligt....hon är typ lite mer än ett halvår gammal....Btw: NYTT KAPITEL FÖR ER SOM LÄSER PÅ NOVELLEN, HOPPAS NI GILLAR DET :DD lite spänning i detta kapitel men inte super mycket ;PP <3

http://myonlylovestory.blogg.se/2012/may/words-will-be-just-words-kapitel-50.html#comment

Datum: 2012-05-23 | Tid: 18:25:37
Blogg: http://myonlylovestory.blogg.se/
Postat av 1D-lover

Jag läste den där och fy fan! Jag mådde seriöst hur illa som helst! Fy fan hur kan man ens skriva något sånt!? Om du inte har läst den så säger jag bara en sak: LÄS DEN FÖR FAN INTE! Den är bara skit! Den dumma jäveln som skrev det där måste fan in på mentalsjukhus!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 18:29:13
Postat av zaynlover

Asså jag är en tjej som inte har läst den, och funderar på om jag ska det. Men som ni säger så verkar det inte bra och läsa den - så jag gprs nog inte det. Och så kommer det ju att förändra sin syn på dem, allt skulle bli jättekonstigt! Även om man visste att det va fejk så skulle man ju gå och tänka på det typ för evigt!!!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 18:38:47
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av Hanna

Asså jag mår illa och jag har inte ens läst den.. Jag blir bara så äcklad över att tänka på att någon ska ha kunnat skriva något sånt?! Det är fan helt sjukt! Jag mår så himla dåligt för Zayn och Luxs mamma... Herregud, att det finns folk som skriver om sånt... Asså OMG...!!!!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 19:01:13
Blogg: http://hannpann.blogg.se/
Postat av Anna

Spyr på sånt folk asså, läst den och det var bland det vidrigaste jag läst...ever! Det går helt över gränsen när dem till och med börjar skriva om lilla Lux...Ush på sånna personer asså!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 19:10:11
Blogg: http://annaasp.devote.se
Postat av Jojjo

är det en svensk som har skrivit det??

Datum: 2012-05-23 | Tid: 19:24:51
Blogg: http://onedirectionersswe.blogg.se/
Postat av ...

Jag har läst den och vanligtvis tar jag sånadär fanfics då killarna är par med en nypa salt. Men att blanda in ett barn som inte ens är 1 år? Hur i (ursäkta språket) helvete tänker man? Zayn måste känna sig sjukt kränkt av det. Jag äcklas av den personen...

Datum: 2012-05-23 | Tid: 19:28:38
Postat av Anonym

länk finns om ni tittar runt på internet like

Datum: 2012-05-23 | Tid: 19:48:24
Postat av alle

http://i48.tinypic.com/1jwz1j.jpg



LÄnken, MEN DU LÄSER PÅ EGET ANSVAR, DU HAR BLIVIT VARNAD, den är helt sjuk, du KOMMER att ändra syn på killarna och lux

Datum: 2012-05-23 | Tid: 19:50:23
Postat av love_1D

bara en snabb fråga! Har killarna instagram och i så fall vad heter dom?

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:00:30
Postat av Nora

Snälla länka asså ni som kommenterar kan ni länka den

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:01:27
Postat av Olivia

Jag har läst typ lite och jag höll på att spy, vilken sjuk människa asså! Det var typ en 10-åring som skrivit den! Harry var typ också med i den! Stackars Zayn!!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:12:49
Blogg: http://sakeromoned.blogg.se/
Postat av Anonym

Stackars Zayn! Gud vad ÄCKLIGT! ÅHH... EUWWWW

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:17:27
Postat av Anonym

Det är bara löjigt! Jag har precis läst den och jag har inte ändra min syn på Zayn, Luz eller Harry. Stackars människa som har skrivit den, så mycket hat han/hon kommer att få...

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:20:39
Postat av VERONICA

Läste den... Skulle aldrig gjort det, så äcklig och hemsk :(

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:25:59
Blogg: http://veroonicamartensson.blogg.se/
Postat av Pernilla

Asså jag läste lite och slutade efter typ halva. Så jävla äckligt. Helt sjukt att man ens kan få en idé att skriva nåt sånt seriöst! Hon måste fan in på mentalsjukhus! Det är så j*vla fel att skriva nåt sånt. Och sen oxå att Zayn och Lux' mamma har läst/sett den? OMG! Det kommer ju verkligen påverka deras jobb när dom träffar varandra osvosv!! Helt sjukt! Är så jävla äcklad!!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:30:11
Blogg: http://asummertoremember.blogg.se/
Postat av Johanna

FYFAN SÅ JÄVLA ÄCKLIGT. FÖR ER SOM INTE HAR LÄST DEN, GÖR DET FÖRFAN INTE. DET ÄR INTE SANT, MEN MAN FÅR SÅ ÄCKLIGA BILDER AV DET HELA OCH DET ÄR SJUKT VIDRIGT.



VARNAS TILL ER !!!!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:42:59
Blogg: http://mlajg.blogg.se/
Postat av E

Jag läste den och jag ångrar det sjukt mkt!!

Fy fan så vidrigt!!!!! :O

Personen som skrev det borde verkligen överväga att gå till psykolog med sina "problem" Man kan ju inte vara riktigt normal funtad om man skriver något sådant!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:43:05
Postat av Anonym

ush, vad är det för fel på hon som skrev den?



tror dock inte hon var helt serriös när hon gjorde den, hon gjorde säkert den för uppmärksamhet.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:52:21
Postat av Anonym

tänk hur det kommer bli när lux blir äldre då?

Datum: 2012-05-23 | Tid: 20:54:39
Postat av One direction moment.

Fy h*lvete säger jag bara. Det var det äckligaste jag har läst någonsin. Precis som vissa säger tänk hur detta kommer påverka Zayn och Luxs mamma ? Även lilla Lux.



Hon har inget vett i hjärnan som skrev den..



Datum: 2012-05-23 | Tid: 21:17:33
Blogg: http://onedmoment.blogg.se/
Postat av Julia

Jag läste den, men den ändrade inte syn på killarna. Visst, den va vidrig men ändå, alla vet ju att den inte är sann.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 21:26:26
Blogg: http://wwey.blogg.se/
Postat av Frida

Åh! Alla som inte läst den. Läs den verkligen inte! Började gråta föratt den var så himla hemskt.. :'(

Datum: 2012-05-23 | Tid: 21:47:47
Postat av Mellie

Jag läste en mening innan jag stängde ner det. Kände för att spy. Tjejen som skrevdet måste antingen vara sjuk i huvet (på riktigt) eller så ville hon bara ha uppmärksamhet. Usch för hela jävla fanficen, blir så äcklad!! OCH NI SOM FÖRSÖKER HITTA LÄNKEN, LÄS DET INTE. NI KMR ÅNGRA ER! :( XX

Datum: 2012-05-23 | Tid: 21:50:38
Postat av Alexandra

Jag har själv läst den, och det var det vidrigaste jag läst. Jag grät och gapade genom hela texten. Jag fattar inte hur människan tänkte, om man verkligen är en directioner, varför vill man få någon/några (eftersom att harry också var med i den) av killarna att framstå som dåliga? Jag fattar verkligen inte. Jag blev så ledsen när jag läste det så det var helt sjukt. Hur kan ens människor vilja skriva såna texter? Vill dom få Zayn och Harry att framstå som dåliga? Jag tror inte att NÅGON förstår vad den här tjejen vill få ut av det här, men jag tycker det är så jävla dåligt (ursäkta uttrycket) och jag vet faktiskt inte vad jag ska säga mer, är så sjukt upprörd.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 21:51:52
Blogg: http://alexandrapetterssons.blogg.se/
Postat av Elin

Har inte läst men fyfan va äckligt. Hur kan man tänka så? Blir så less på folk som henne som skriver falska rykten.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 22:02:39
Blogg: http://elinfristrom.blogg.se/
Postat av LOVEZAYN

den e sjuukt äckligt. asså ville spy. tycker rkt synd om zayn och harry. detta är sjukt asså!! tjejen som skrev detta borde verkligen skämmas. lux e typ bara 1 och sånt skit hittas på. asså äcklas tootalt!!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 22:26:48
Postat av Amanda

LÄS INTE DEN FÖR ER EGET BÄSTA! Sen jag läst texten kan jag inte sluta tänka på det! Jag kunde inte läsa klart för den var så sjukt äcklig!!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 22:27:53
Blogg: http://mandamimoe.blogg.se/
Postat av love_1D

Fy! Det är helt fruktansvärt! Hur f*n kan någon skriva så! Det är så j*vla äckligt och så overkligt! Hur f*n tänkte hon som skrev det! Det kan såra någon för livet! Speciellt eftersom harry o zayn är så kända och Lux bara är en bebis! Fy fy fy. Vill bara få ut det ur huvet!

Datum: 2012-05-23 | Tid: 22:31:51
Postat av Laura

Har läste och den var hemsk. Stackars killarna och Lux. Sen att de har läst den också-.- När jag läste den så kändes det skit konstigt och jag ändrade helt syn på killarna även om den var fejk. Nu kan jag inte kallas Directioner längre men jag kommer göra vad som helst för att glömma det.

Datum: 2012-05-23 | Tid: 23:35:51
Postat av Theresa

Jag är en av dom som inte har läst men fyfan för allt jag hört/läst ang. den. Hur fan tänker man när man skriver?

Sen att kalla sig directioner på det, vafan?

Stackars Zayn, Lux, hennes mamma och alla andra. Vidrigt gjort.

Den personen + psyk/mentalsjukhus = True Match.

Datum: 2012-05-24 | Tid: 13:52:15
Blogg: http://justteah.blogg.se/
Postat av Anonym

Fyfan, läste den och... jag vet inte ens vad jag ska säga. Tjejen som skrev den måste ju vara störd i huvudet.

Datum: 2012-05-24 | Tid: 14:35:19
Postat av Anders

Hahaha den var ju asbra. <3333

Datum: 2012-05-24 | Tid: 19:11:12
Postat av Katarina Dahlgren

bara jävligt äckligt och perverst. helt jävla sjukt.

Datum: 2012-05-25 | Tid: 13:06:42
Blogg: http://katarinadahlgren.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?