Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Sverige eller inte?

2012-05-09

Det är väldigt oklart om killarna kommer imorgon eller inte.. vi får väl helt enkelt vänta och se imorgon!



Men om dom kommer, till er som träffar dom.. Snälla låt alla oss bli stolta över att vara ett svenskt fan.
Var försiktiga mot varandra och killarna. Alla kommer inte att få träffa dom så snälla inse det, dra och slit inte i varandra och eller i dom.




Postat av Anonym

Snälla skriv inte om dem kommer eller inte, det kommer bara bli kaos. Riktiga directioners kan ta reda på det själva

Datum: 2012-05-09 | Tid: 09:57:37
Postat av Anonym

KOMMER DOM?!

Datum: 2012-05-09 | Tid: 10:22:25
Postat av Moa Karlsson

Håller med första kommentaren. Skriv inte... Vill verkligen inte att de ska bli kaos igen :(

Vill att dom ska älska vårt land och svenska fansen <3

Datum: 2012-05-09 | Tid: 10:37:04
Postat av zaynlover

Håller också med första kommentaren :)

Datum: 2012-05-09 | Tid: 13:58:42
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av Shahad

Men tänk om man bor typ 6 timmar ifrån Stockholm och måste veta om dom kommer imon eller inte?!? asså ni kan inte bara säga nee skriv inte! om dom skriver det så är det ju bra att många välkomnar 1D men om det blir kaos så äe det ju fansen's fel! fansen får sköta dig och ta det lugnt och inte ta livet ur dom men det betyder inte att dom inte ska skriva när dom kommer liksom... (?!??!)

Datum: 2012-05-09 | Tid: 13:58:50
Postat av zaynlover

Ja, i o försig. Jag bor 5 timmar ifrån!!

Datum: 2012-05-09 | Tid: 14:00:28
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av Cajsa Luthman

+1 på detta inlägg!

Datum: 2012-05-09 | Tid: 15:22:51
Blogg: http://cajsaluthman.spotlife.se
Postat av Hilda

håller med, är ju pinsamt som vissa betér sig! men jag tycker ändå ni ska skriva när ni vet om dom kommer! för som Shahad skrev så finns det vissa som har jättelångt till Stockholm, jag bor i Linköping och det är ju rätt långt dit.

Datum: 2012-05-09 | Tid: 15:36:04
Blogg: http://hildaaboman.devote.se
Postat av diana

håller med shahad

Datum: 2012-05-09 | Tid: 16:24:54
Postat av Ebba

Vadå pinsamt?! vem har sagt att alla andra är så jävla mycket bättre? visst vart det kaos men det händer ju typ hela tiden? ;)

och jag tror inte killarna vägrar åka tillbaka till sverige bara föra att det vart kaos förra gången. Tror ni inte att dom tar typ bakvägen? Iaf! varför ska alla Directioner tro att dom är bäst bara för att man har lyssnat längst. Det är inte vad det handlar om ! det handlar om att stötta kilarna och låta dom göra vad dom älskar att göra! vi är en stor familj och det spelar ingen roll om man är äldre eller yngre. så kan alla bara sluta hata varandra? :)

Datum: 2012-05-09 | Tid: 16:39:21
Blogg: http://lovelyonedirection.blogg.se/
Postat av Johanna

Så jävla classic svenskar att tänka på alla andra lol

Datum: 2012-05-09 | Tid: 17:07:20
Postat av Isabell

Jag bor över 40 mil. Dom ska ju bara spela in en skiva ju. Man kan ju gå när dom ska har konsert och skivsignering ju.

Datum: 2012-05-09 | Tid: 17:18:51
Postat av Amanda

men hur ofta kommer de till Sverige era tards? Alla som drömmer om att träffa dom, har de som högsta önskan i livet borde väl iallafall få reda på ifall de kommer inte?!??!?!?!?!! TROR DE UPPSKATTAR ATT SINA FANS TAR EMOT DEM ISTÄLLET FÖR ATT DET ÄR HELT ÖDE!!!!!!

Datum: 2012-05-09 | Tid: 17:36:47
Postat av Isabell

Dom borde har sagt det på facebook ju. Har inte twitter ju.

Datum: 2012-05-09 | Tid: 18:49:51
Postat av Anonym

Gaah okej måste bara få säga vad jag verkligen menade med min kommentar om att jag inte ville att ni skulle skriva när dem kommer osv. För mig så är det en självklarhet att en äkta directioner har Twitter, annars så bryr man sig antagligen inte så mycket om vad killarna gör osv då inte allt skrivs på den här bloggen eller på Facebook. Jag kan inte döma någon, jag vet, och jag tror inte heller att jag är bättre än någon annan directioner bara för att jag har tillhört våran familj väldigt länge. Men om man inte ens kan ta reda på varesig

Datum: 2012-05-09 | Tid: 19:05:33
Postat av Anonym

killarna kommer till Sverige eller inte, så tycker jag att det finns så många andra, vi som verkligen följer varenda steg dem tar, som borde få chansen att träffa dem. Som sagt, jag kan inte döma någon, men vi alla vet vilka som verkligen borde få träffa dem. #nohateplease

Datum: 2012-05-09 | Tid: 19:09:19
Postat av Anonym

Och du Amanda, de kommer troligtvis ta bakvägen på Arlanda efter det vi svenska"fans" gjorde mot dem förra gången. Förövrigt så är det så att dem som verkligen verkligen vill träffa dem, åker in och letar efter dem, tar hjälp utav Twitter och gör ALLT för att hitta dem.

Datum: 2012-05-09 | Tid: 19:12:06
Postat av Isabell

Jag gillar killarna. Men är det ett måste att har twitter?

Datum: 2012-05-09 | Tid: 19:12:36
Postat av Isabell

Vad menar du nu? DU som sa amanda

Datum: 2012-05-09 | Tid: 19:40:44
Postat av Ellinor

Håller lugnt med första komentaren! :O

Datum: 2012-05-09 | Tid: 19:41:06
Postat av Emma

om dom kommer till Arlanda imorrn så blir det typ tredje eller fjärde gången hon träffar dom eftersom att hon jobbar där, och hon gillar dom inte ens! Jag skulle kunna offra mitt liv för att få se dom i verkligheten och har aldrig träffat dom och kommer säkert aldrig att få göra det heller eftersom att jag bor på fucking Gotland!! Vill träffa dom nu!!!

Datum: 2012-05-09 | Tid: 19:51:19
Postat av Anonym

Jag håller med några. En äkta directioner kan ta reda på var dom är på andra sätt via typ twitter osv.

Datum: 2012-05-09 | Tid: 20:28:48
Postat av Isabell

Vem gillar inre dom?

Datum: 2012-05-09 | Tid: 20:39:25

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?