Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Fler bilder på killarna idag!

2012-05-12

(Som sagt, vi har ingen aning om vart killarna är)


Postat av Lily

Jag väntade utanför studion från kl 20.00 till typ över kl 0.00 idag hade inte sett de under hela dagen. Jag har varit en directioner från 2011 och vi var tillslut vara Max 15 personer vid studion. Vi satt i våran bil när vi helt plötsligt ser tjejer springa efter en bil, de satt i bilen såg Niall där inne. Eftersom vi satt i bilen och vi körde efter, come on vem skulle inte ha gjort det? Jag är inget fan som skriker och jag är alltid lugn skulle inte ställa till med problem. Så vi kör efter bilen och den stannar sedan utanför någon speciell grind och dörren öppnas, vakten kmr ut och jag säger nåt i stil med please i love them i wont scream i am calm osv, så jag trodde de skulle komma ut och vakten skriker stay back, no chance så jag går tillbaka in bilen. De kör in i det speciella garaget grejen men hur taskiga får de va? Vi och typ sju till stod där i flera timmar och frös ihjäl och de vet det och ställer inte ens upp på bild. Asså det tar inte lång tid att ta bild med typ 15 personer, jag kan inte förstå hur de kunde göra nåt sånt, de kunde väl stigit av bilen och tagit EN bild, snälla jag skulle inte göra de illa jag har varit en directioner sen början men nu e jag besviken. Vet att de Inte kom för att träffa fans men man kan ändå ställa upp på bild. Ni anar inte vilken dag jag gick igenom. Sämsta dagen någonsin. De är inte så snälla asså jag skulle aldrig dra/skrika osv på de så Vrf kunde de bara inte ta en jävla bild med oss ens. Seriöst, de bara körde iväg, det var en dålig stil. Nu vet jag deras hotell och jag kan säga att det inte är Grand hotell iaf. Men jag tänker inte ens gå till hotellet de bor på, har ingen lust att träffa de efter den här händelsen. Jag vill inte få en massa hat från fans nu såsom säger men Vrf åkte ni efter de osv, vi satt redan i bilen när de åkte förbi så då åkte vi ba efter. Ni skulle gjort samma sak men de gick nt ens ut frÅn bilen bär den stannade. Inte för att vara taskig men det dör var lågt av de.

Datum: 2012-05-12 | Tid: 01:13:46
Postat av En tjej

Så har de bytt studio elr?

Datum: 2012-05-12 | Tid: 07:43:28
Postat av Anonym

Jag tror inte de har bytt studio, men jag har hört att de bytt hotell. Jag vet iaf vart studion ligger men det att så otroligt många fans där, kanske runt 300! Det var sjukt många poliser där med! Men man fick iaf se killarna ganska mycket och ta bild och sånt, det är samma dag som bilderna över. Men eftersom att det är sjukt många där så berättar jag inte mer än att studion ligger vid Slussen/götgatan

Datum: 2012-05-12 | Tid: 08:35:22
Postat av Alva

Jag har hört att dom är i kista nånstans? :)

Datum: 2012-05-12 | Tid: 08:49:08
Postat av Elin

Bor dom inte i sin lägenhet? :o haha jag fattar ingeting...

Datum: 2012-05-12 | Tid: 08:57:29
Blogg: http://eeliinb.blogg.se/
Postat av Julia

Dom har INTE flyttat studio för att det kommer vara avstängt idag senare också! Däremot har dom flyttat hotell, men det kanske va så för att vissa följde efter dom sent inatt... Vem vet liksom :p Men dom va på en stengata eller sånt!

Datum: 2012-05-12 | Tid: 10:15:36
Postat av nikita

studion ligger på götgatan!!!

Datum: 2012-05-12 | Tid: 10:24:54
Blogg: http://virgohorse.blogg.se/
Postat av Julia

Jag var där!! och det var helt otroligt, en av de bästa dagarna i mitt liv! Jag är så tacksam att de kom ut och hälsade på oss, de är helt underbara!! Jag älskar de! :) <3

Datum: 2012-05-12 | Tid: 10:49:28
Postat av Isabell

Vad heter studion? Vad heter hotellet? Vart ligger det?

Datum: 2012-05-12 | Tid: 10:51:59
Postat av Ida

Jag var där och det var helt underbart, bästa dagen i mitt liv! Grymt tacksam att Paul och polisen fixade så att killarna kunde komma ut och vinka och att killarna stod där så länge! :) One Direction, min livsglädje <3 Här är en film från dagen, man ser 1D väldigt mycket och man ser alla fans och hur det var, fast i början är det bara jag och mina kompisar :) http://www.youtube.com/watch?v=L-3GRZj5Rgs Upskattar om ni kollar/lägger ut den på bloggen :D

Datum: 2012-05-12 | Tid: 11:09:09
Postat av Jasmine

Hej! Själv bor jag i Göteborg så har inte särskilt stor erfarenhet av vad ställen i Stockholm heter. Men på en av bilderna ni postat när de går på en stengata kan man se att det står Stockholms hålsöm och plisseringsateljé. Om jag har rätt så ska denna ateljén ligga någonstans i Södermalm (?).

Kram! :)

Datum: 2012-05-12 | Tid: 11:23:00
Blogg: http://camerabrain.blogg.se/
Postat av Sara

Najs :)

Datum: 2012-05-12 | Tid: 12:24:15
Blogg: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av Anonym

de har bytt studio nu tack allihopa ni som orsakade det ni som bad paul att hålla käften ni som gjorde andra fans illa så 1D fick reda på det och ni som var respektlösa mot varandra och lyssnade inte på poliserna och ni som trängdes

Datum: 2012-05-12 | Tid: 12:25:47
Postat av Anonym

ASSSSSSÅÅÅÅ SNÄLLLAAAA!!!!! DEM ÄR I HOTELLL HILTON SLUSSENNN . OCH NI SOM ÄGER BLOGGEN NU VET NI DET

Datum: 2012-05-12 | Tid: 12:42:52
Postat av Anonym

De borde komma till skärholmen (en ort i stockholm) för att det inte finns så många fans där!

Datum: 2012-05-12 | Tid: 12:52:48
Postat av Anonym

Det e Hilton hotell i Slussen!!!!!

Datum: 2012-05-12 | Tid: 13:41:38
Postat av Tilda

Dom är på götgatan på söder!

Datum: 2012-05-12 | Tid: 15:08:23
Postat av Till Lily!

Lily varför kan du inte bara säga vilket hotell? Jag har stått varenda dag, ut och in. Från 12 på dagen till 12 på kvällen VARJE dag och jag var en av dem som sprang efter bilen. Vi ville veta vilket hotell dom bodde på därför vi sprang så snälla om det inte är hilton så skriv vilket det är till min blogg ? Jag har ''godkänn'' grejj innan så kmr int säga till någon.

Datum: 2012-05-12 | Tid: 15:48:29
Blogg: http://harrystylesnovel.blogg.se/
Postat av Till Lily!

TACK LILY!!!!!!!



LOVE YOOOU

Datum: 2012-05-12 | Tid: 18:25:03
Postat av Louisa

åhh jag bor tio mil från stockholm....

Datum: 2012-05-12 | Tid: 21:41:30
Postat av ida

men allvarligt Lily? Dom är INTE här för att träffa sina fans!! Dom är inte otrevliga lr något sånt! Tror du att deras vakt skulle tro dig om du säger att du inte tänker skrika eller något sånt?! Dom kan ju inte veta att ni har väntat så länge och det är INTE deras problem att du VALDE att vänta där ute! Dom är här för att spela in en skiva INTE för att träffa fans! Om du är en ÄKTA directioner fattar du detta!!!! Det är INTE killarnas fel!

Datum: 2012-05-15 | Tid: 17:38:13

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?