Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Stop Kony!

2012-03-07

Tidigare idag tweetade Danielle(Liams flickvän) den här videon och den har nu blivit väldigt stor på Twitter, Facebook och Tumblr så jag tänkte att ni kanske ville se den! #stopKony trendar just nu högst på Twitter också. Jag vet att den är ganska lång(ca en halvtimma) men det  är värt det;)





Postat av Anonym

Blev sjukt glad när jag såg att ni spridit denna! Tänkte precis "varför kan inte ALLA, oberoende vad deras bloggar, twitters osv osv handlar om sprida denna?" och så gjorde ni det! tack!

Datum: 2012-03-07 | Tid: 16:32:56
Postat av ashelly

fattar inte??

Datum: 2012-03-07 | Tid: 16:39:30
Blogg: http://mydirectiondream.blogg.se/
Postat av Anonym

folk tänker inte på bakomliggande fakta när de sprider filmen. det är ett bra syfte de har att stoppa kony men de gör det på ett sjukt extremtaktivistiskt sätt. läs mer här http://visiblechildren.tumblr.com/ och tänk igenom en extra gång om ni verkligen stöttar just denna organisation :)

Datum: 2012-03-07 | Tid: 19:43:15
Postat av Anonym

folk tänker inte på bakomliggande fakta när de sprider filmen. det är ett bra syfte de har att stoppa kony men de gör det på ett sjukt extremtaktivistiskt sätt. läs mer här http://visiblechildren.tumblr.com/ och tänk igenom en extra gång om ni verkligen stöttar just denna organisation :)

Datum: 2012-03-07 | Tid: 19:44:15
Postat av maria

Hej ! Om du fick åka på en weekend någonstans , vart skulle du åka då ???



Kram Maria

Datum: 2012-03-07 | Tid: 20:54:31
Blogg: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av Anonym

tänkte bara lägga till att jag tycker det är partiskt att ni länkar den där haha ni kanske kan lägga till min i samma inlägg :) folk som sprider runt den till 12-åriga flickor har ingen annan avsikt än att "värva" dessa till deras sida. ni borde lägga ut båda vinklarna så att folk kan titta på båda och sedan bestämma vad de själva tycker, många vet inte ens att länken jag kommenterade existerar ;)

Datum: 2012-03-07 | Tid: 22:23:24
Postat av Emma

Stackars barn...

Datum: 2012-03-08 | Tid: 12:51:28
Postat av Annie

Vad handlar det om? Jag har aldrig tid att titta på den där videon...

Datum: 2012-03-08 | Tid: 16:32:58

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?