Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Pap of the week - haha ;)

2012-03-06


- Liam twittrade "pap of the week"



Postat av Anonym

Vad menas med det egentligen? :p

Datum: 2012-03-06 | Tid: 20:51:42
Postat av e

frågestund på bloggen!

skulle va kul om du frågade nånting! :)

Datum: 2012-03-06 | Tid: 21:29:31
Blogg: http://eeem.blogg.se/
Postat av Angelica Nordin - foto & design

Hejsan!

Mitt namn är Angelica och jag tänkte fråga er ifall ni skulle vilja ha mig som eran webbmaster? Med det menar jag att jag gör era designer gratis! Alltså har jag koll på designen upptaderar den osv så att den alltid ser fräsch ut och aldrig gammal!

Jag har gjort design åt bl.a. Biebertime.blogg.se ( är typ webbmaster där då jag alltid fixar designen gratis) waytobieber.blogg.se angelicaanordins.blogg.se/fansite justinbieber.blogg.se osv :) ps, I'm a huge directioner ;)

Är ni intresserade? Maila mig isåfall!:)

Datum: 2012-03-06 | Tid: 23:23:59
Blogg: http://angelicanordin.se
Postat av Kimonoh

Det här är ett massmeddelande, men något som borde läsas. Det handlar inte om röster på något, eller ett desperat rop efter fler besökare, utan bara om att väcka uppmärksamhet över något viktigt.



Länken längst ner går till ett av mina blogginlägg som i sin tur visar en 30 minuter lång dokumentär om LRA (Lord's Resistance Army), vars ledare har kidnappat barn från sina familjer i tjugo år för att förvandla dem till barnsoldater. Nu vill världen stoppa detta, och därför är dokumentären gjord.



Det enda jag vill är att alla som ser filmen ska sprida den vidare och ta till sig det den säger.



Så snälla, ta 30 minuter av er tid, kolla på filmen och sprid till alla ni känner.



MvH Kim



http://kimonohs.blogg.se/2012/march/stop-kony.html

Datum: 2012-03-07 | Tid: 01:13:26
Blogg: http://kimonohs.blogg.se/
Postat av Jonna

Skulle ni kunna länka eller säga vad videon heter där de intervjuar One Direction och Kevin är med också :) letat men hittar inte den videon :(



Ni kan svara i detta inlägg :)

Grymt härlig blogg!

Datum: 2012-03-07 | Tid: 08:12:03
Postat av Anonym

vad betyder det ens? :p lite efterbliven hahaha...

Datum: 2012-03-07 | Tid: 16:24:44

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?