Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

One Direction är som Jonas Brothers

2012-03-05


Stjärnan MAx George från bandet The Wanted har ogillat varje USA konkurrens från de brittiska pojkbandet 1D, och medger att bara barn är intresserade i deras  grejer.
Enligt George tillsammans med resten av bandet jämför de One Direction med Disney gruppen Jonas Brothers.

för att tala om 1Ds USAs lycka till The Metro så förklarade Max: ”Jag är inte säker på hur bra dom gör ifrån sig än, dom är bara ett par ”ansikten” om ni vet vad jag menar.

Jag tror inte att folket verkligen ser på oss därborta(USA) som samma typ av band för att jag tror att folk kollar på dem mer  som ett Jonas Brothers typ av band att dom är väldigt Tv och  barntidnings baserade.
Dom gör mer tidningar än att faktiskt få höra dem på radio.

Jag tror att våra fans där är 18 till 25 eller 30 år. Vi har mycket radio låtar men jag tycker att vi är mer ett musik band."
-MTV


Postat av Frida

Ville bara säga att jag tycker att Katarina gör ett jätte bra jobb som nykomling haha! Hon borde verkligen få stanna, älskar er blogg. Kjaaaam

Datum: 2012-03-05 | Tid: 22:09:50
Blogg: http://jubblies.blogg.se/
Postat av Al

ÄLSKAR JONAS BROTHERS...and 1D haha j

ust saying...och Max har så jävla fel..stör mig på hans attityd -.-

Datum: 2012-03-05 | Tid: 22:27:48
Postat av Minna

Vad va det här för dumt? :( klanka ner på våra pojkar !!? Håller med Frida, Katarina är super duper duktig, med massa nya inlägg hela tiden. Tack tjejen, du är jätteduktig och det uppskattas :D fast alla som driver bloggen är awesome oxå ofc!! <3

Datum: 2012-03-05 | Tid: 22:35:33
Postat av sofia

har verkligen börjat störa mig på The wanted det senaste! orkar verkligen inte med deras attityd! tror dom är bättre än 1D för att dom kanske har lite äldre fans...... ALLA 1D fans är inte 12!!! jag är snart 18 och ÄLSKAR dom! jag vet två tjejer som är 21 som ÄLSKAR dom!!

så till The wanted säger jag bara Shut the f*ck up!!!!!

Datum: 2012-03-05 | Tid: 22:46:29
Blogg: http://mylifemydreammychoice.blogg.se/
Postat av Anonym

He! Å hvem fan er du max, fy fasiken, snoppfaces

Datum: 2012-03-05 | Tid: 22:49:42
Postat av Emmy

Haha det bästa är ju att ingen vet vem den där Max är men allavet vilka one direction är, jag tror någon är svartsjuk! :)

Datum: 2012-03-05 | Tid: 23:28:05
Postat av Anonym

ugh the unwanted kan ta sig.. att de kläcker ur sig de kommentarer de gjort visar bara PRECIS hur hotade de känner sig av one direction. det är så kul de är inte ens i närheten så bra som dem. usch.

Datum: 2012-03-06 | Tid: 12:14:01
Postat av veronica

HAHAHA seriöst jag hör mer 1d på radio än The Wanted. Första gågngen jag hörde dom var i lördags, när jag var hos en kompis lol. Och max har sååå fel!

Datum: 2012-03-06 | Tid: 12:20:11
Postat av Anonym

Åh Max du har så fel, din bajskorv..

Datum: 2012-03-06 | Tid: 15:20:00
Postat av annie

max sa på sin twitter att han inte hade sagt så där och att pressen hade förvrängt hans ord.

Datum: 2012-03-06 | Tid: 18:16:02
Postat av maria

PRESSEN TVISTADE HANS ORD HAN HAR EJ SAGT NÅT ONT OM 1D

Datum: 2012-03-06 | Tid: 18:47:41
Postat av Anonym

hahaha nån är aviiiiiis

Datum: 2012-03-06 | Tid: 19:29:57
Postat av Johanna

Max har absolut INTE sagt ngt sånt! The Wanted är helt underbara ALLA. De konkurerar inte med 1d,utan det är fansen som fått det att se ut om det! Och detta spelar pressen på såklart! Max, eller någon annan av de andra medlemmarna sklle ALDRIG,ALDRIG säga något fult eller klanka ner på ngn annan! vare sig om det är kändisar eller privat personer!

Datum: 2012-03-06 | Tid: 19:36:01

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?