Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Mick Jagger could be Harrys dad...

2012-03-15

Ja, de flesta av er minns nog när Savan sjöng "Mick Jagger could be Harrys dad" och Harry hoppar upp och säger "Vas happenin', mom? Vas happenin', Mick?!" och kolla vad som kommer upp om man kollar på Harrys twitter!
Om ni inte minns låten eller inte har sett videon så lägger jag upp den här under;)


Postat av laila

Old times <3 om de då bara visste hur stora de skulle bli om två år..<3<3<3<3

Datum: 2012-03-15 | Tid: 18:10:07
Blogg: http://momentsofonedirection.blogg.se/
Postat av Alice Asplund

det är ju fel video :O är så e det bara fel på min data, men det var väl meningen att du skulle lägga upp vashappenin sången? För det är en annan video för mig...

Datum: 2012-03-15 | Tid: 18:20:02
Blogg: http://medalice.blogg.se/
Postat av Amelia ~ photography ♥

Haha, åh! så fort jag har hört den där låten så sjunger jag på den i flera dagar! haha, den sätter sig på hjärnan! :)



Den är svängig! :D

Datum: 2012-03-15 | Tid: 18:48:12
Blogg: http://ameliaharrysson.blogg.se/
Postat av Julia

Haha! Ja, Savan är ju skit rolig! Men först när jag precis börjat ta reda på vilka dom va 2010, så började jag få mer 1D followers på min Twitter, till slut började Savan följa mig. Jag tog reda på vem han var, och börja gråta :D Och nu här när dom var här sist fick jag se honom också xD

Datum: 2012-05-27 | Tid: 20:43:15

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?