Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Liams Twitcam!

2012-03-09


Igår hade Liam en Twitcam som de flesta av oss antagligen inte såg eftersom
de är i en annan tidszon än vad vi är så de flesta av oss sov just då;)
Därför tänkte jag lägga upp Twitcamen här om ni ville se den!:D
Haha, är han inte gullig?
BTW, så är det här inte hela twitcamen!
När jag hittar resten av den så lägger jag upp det;)













Postat av Ebba

Söta Liam :D <3 Åh jag ÄLSKAR eran blogg kollar på den varje dag för news om 1D!! :) ÄLSKAR 1D har gjort det en lång tid nu. Vet ni om dom kommer komma till Sverige i år? Niall sa ju det i en interjuv men stämmer det? Kommer dom ha någon konsert här?? :D hehe många frågor hoppas ni svara på alla :D <3

Kram, Kram.

Datum: 2012-03-09 | Tid: 17:09:19
Blogg: http://londonsnapshots.blogg.se/
Postat av Matilda

Var hittar du dom där? Och var kan man se dom och hur får man reda på när dom har det? tacksam för svar :)

Datum: 2012-03-09 | Tid: 17:10:02

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?