Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harrys lego till salu!

2012-03-09

Ed Sheeran har bestämt sig för att skänka all lego han någonsin gjort till välgörenhet!
Bland annat skänker han Harry Potter-huset han gjorde.

"Men också stjärnskeppet Harry köpte till mig, försökte bygga och somnade på
är också med där" tweetade han igår.

Skulle ni vilja köpa det? Kommentera!:)



Postat av Moa

Heej jag undrar bara en grej..

Ni kanske har skrivit det någonstans men jaja. Iaf så undrar jag vilken som är eran favorit i one direction?? (Jag skulle bli jätteglad om ALLA svarade)



Thanks!

Datum: 2012-03-09 | Tid: 16:20:03
Blogg: http://canonsystrarna.blogg.se/
Postat av Ulrika

Katarina, tycker du gör ett riktigt bra jobb :) du uppdaterar verkligen ofta! :D

kramar!!

Datum: 2012-03-09 | Tid: 16:34:30
Blogg: http://ulrikatroedsson.bloggplatsen.se
Postat av Ebba

Jag tänkte bara fråga hur man utalar Louis, utalar man det utan s? :)

Datum: 2012-03-09 | Tid: 16:54:36
Blogg: http://completelynameless.devote.se
Postat av Anonym

Ebba: Yes, utan s! Jag uttalar iaf Louis som Loui :D

Datum: 2012-03-09 | Tid: 17:53:12
Postat av maria

Nej, herreguud han är ju liksom en person inte en fkn utomjording. ;)

Datum: 2012-03-09 | Tid: 18:38:55
Postat av Beckis

Hej, jag är en tjej som har börjat läsa er blogg, och jag gillar den jättemycket! Man får verkligen mycket fakta om dem :)

Nu undrar jag, om ni skulle kunna ta reda på om Harry skulle kunna dejta nån som är några år yngre än han, eftersom det har varit så mycket om att han kan dejta äldre. (jag är nämligen lite yngre än han... :) ). Fortsätt med er braiga blogg!

Datum: 2012-03-13 | Tid: 20:50:59
Postat av Julia

JAAA! Såklart jag vill köpa det... Det är ju Harrys (eller var) <333

Datum: 2012-05-27 | Tid: 20:45:22

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?