Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Fler stringtrosor...

2012-03-07

Niall är inte den enda som fått underkläder av fansen, nu har Harry fått lägga till stringtrosor till listan av saker han fått(t ex BH:n och tampongerna som kastades på honom och ett sallads -huvud som han fick hemskickat) av Directioners. Förutom stringtrosorna på bilden här under har han tydligen också fått bindor instuckna under dörren på deras hotellrum! Vad tycker ni om detta? Vad är meningen med att göra så? Jag menar, förutom för att få oss att skratta åt deras miner?;)







Postat av tea

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y4MnpzG5Sqc ni måste sprida denna video!

Datum: 2012-03-07 | Tid: 13:41:24
Postat av Anonym

Tycker det är världens äckligaste sak som finns!!!!

Jag menar att ge nån bindor eller tamponger eller under kläder är skitdålig stil

Datum: 2012-03-07 | Tid: 14:01:31
Postat av Anonym

är väl kul ibland?



Att ge string är något som fans brukar göra men tamponger och bindor är ju bara för äckligt!

Datum: 2012-03-07 | Tid: 14:26:31
Postat av mAJA

kanske inte så kull.......

jag menar dom kunde väl få nägon affich eller någonting annat med dom inte

saker som under kläder eller tamponger !!!

Datum: 2012-03-07 | Tid: 14:30:41
Postat av anab♥♥♥

jag tycker att dom inte gillar one direction. dom kanske e svartsjuka på dom. o vill bara leka med eller nat sånt

Datum: 2012-03-07 | Tid: 16:09:36
Postat av agnes

pinsamt... varför skulle dom vilja ha bilndor eller tamponger för? jag skulle blivit grymt irtiterad. vad är meningen?

Datum: 2012-03-07 | Tid: 17:07:15
Postat av Moa

Detta är liksom inte het ovanligt men det är en sjukt dålig stil. Jag menar jag tror inte att man blir speciellt glad över ngt sånt.

Datum: 2012-03-21 | Tid: 18:50:17
Postat av hanna

ellerhur vad är meningen? asså stackars Niall och Harry:( jag tycker det är dålig stil att göra så!!

stackars Harry,ingen ska kasta saker på min älskling<3<3<33< I LOVE U HARRY&hearts;

Datum: 2012-04-11 | Tid: 23:19:30

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?