Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Är Storbrittaniens drottning en Directioner?

2012-03-23

Som några av er kanske vet så firas drottningen med the Diamond Jumbileum Concert där kändisar kommer att sjunga för att hedra henne.  Killarna har nu sagt att de jättegärna skulle vilja sjunga för drottningen och en "insider" har berättat att det inte är helt omöjligt att det blir så, de finns nämlingen med på listan över artister som kan få sjunga! Och helst av allt skulle killarna vilja sjunga tillsammans med deras idol, sir Paul McCartney.  I en intervju med The Mirror sa Harry så här angående saken:
"Jag skulle älska det, det skulle vara så kul att få träffa drottningen.  Och jag växte upp med att lyssna på The Beatles eftersom min pappa spelade deras låtar hela tiden. Jag lyssnar fortfarande på de nu, de är en stor insperationskälla.  Det skulle vara fantastiskt om Paul ville göra något med oss. Jag älskar honom, det skulle vara fantastiskt."
En källa säger att det är väldigt troligt att de skriver på ett kontrakt innan slutet av månaden. Gary, den ansvariga för konserten, är väldigt nära Simon Cowell och the X-factor och vill gärna fixa det här giget åt killarna.



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?