Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Ännu mer säkerhet!

2012-03-14

Nu ska det vara ännu mer säkerhetsåtergärder för killarna och det har nu gått så långt att de har blivit förbjudna att gå ut alls om det inte gäller ett event eller liknande. Varför? Jo, därför att Niall blev påhoppad och omringad när han ville ta några bilder på Time Square! Och det är inte allt, han bestämdes sig för att tillsammans med livvakten dra tillbaka till hotellet, som var ännu mer omringat. Fans grät när de fick se en skymt av honom och folk bankade på fönstrerna av hotellet så mycket att hotellägaren var rädd för att fönstrerna skulle krossas. Det var total tumult, helt kaotiskt. Så nu får killarna inte ens lämna hotellet. Nu förstår jag att man vill se de och allt det där men vad hände med att respektera deras privatliv? Nu kan ju killarna inte ens gå ut! De måste stanna inne, som om de är i fängelse eller något. Jag hoppas verkligen inte att det blir så här nästa gång de kommer till Sverige för då kommer exakt samma sak hända och då kan alla glömma att få träffa de för det närmaste ni kommer att komma är att se de genom fönstret på hotellrummen! Nu vet jag att ni är bättre än det och att ni inte skulle göra så men jag ville berätta vad som skulle hända om folk bettede sig så!;)


Postat av Jaw

Men herregud! Vad är det som är fel med fansen? Ja, jag förstår. Killarna är inte i USA ofta och fansen vill se killarna, men gud! Respektera deras privatliv! Det är inte varje dag våra killar är i en storstad som New York. Låt dom åtminstone vara normala turister och ta bilder som alla andra. Åh, vad arg jag blir! :@

Datum: 2012-03-14 | Tid: 17:40:01
Postat av sofia

herregud!!! fansen kan var så respektlösa ibland! dom är normala killar som vill ut och kolla på en stad som dom aldrig varit i tidigare! Give them some space!!! blev riktigt irriterad nu!!! jag tycker så synd om Niall! om alla killarna egentligen!! GE DOM LITE PRIVATLIV FÖR HELVETE!!!

Datum: 2012-03-14 | Tid: 18:13:47
Blogg: http://nattstad.se/sofiiaknudseen
Postat av Anna

Åhh vad jag hatar att det ska bli så?! SNÄLLA DOM KAN VÄLL RESPEKTERA KILLARNAS PRIVATLIV?! Och sen föresten gillar jag inte att folk skriker och så när dom ser dom för om dom nu vill att dom ska gilla en så kan dom väll vara lugna och trevliga istället för då garanterar jag att dom kommer gilla er ännu mer! åhh jag önskar att sverige tillhörde dom länderna som har lugna,trevliga och glada fans men tyvärr så tillhör vi ett av dom mer galna fansen ...

Datum: 2012-03-14 | Tid: 18:21:42
Blogg: http://chillies.blogg.ae
Postat av Anonym

Håller verkligen med dig! Det är så respektlös mot killarna att bete sig så som vissa fans gör. Om alla bara är lugna så kommer dom komma fram och man kanske tillochmed kan få en bild med dom? Alla skulle tjäna så himla mycket mer på att bara lugna ner sig. Det är nog inte lätt att behålla lugnet när fem av världens finaste killar är nära en (har aldrig träffat dom så jag vet inte, men antar det) men om man bara försöker att hålla sig lugn så kommer dom få komma ännu närmare och allt skulle bara bli så sjukt mycket bättre! Hoppas verkligen att de svenska fansen inte kommer bete sig så och vara så galet vilda nästa gång killarna kommer hit. Jättebra att du skrev det här på bloggen med Katarina! :) kram

Datum: 2012-03-14 | Tid: 18:42:04
Postat av Sara

Asså vi får INTE göra så när dem kommer hit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 2012-03-14 | Tid: 19:06:04
Postat av Lovisa

Ooooooooooj!

Nej så får inte vi i Sverige göra! Vi måste vara snälla mot killarna! Tack för en fantastisk blogg!

Datum: 2012-03-14 | Tid: 19:08:37
Blogg: http://photoinlife.blogg.se/
Postat av Anonym

När de kommer till sverige kan man istället för att skrika applådera. Det skulle bli en chock för dom och det skulle visa att vi respekterar dom!

Datum: 2012-03-14 | Tid: 19:23:47
Postat av Anonym

Håller med helt, vi får inte göra sådär om dom kommer hit, alla vill få chansen att träffa dom.

Tycker det bara är respektlöst mot dom, att dom inte får ha ett privatliv!

Datum: 2012-03-14 | Tid: 20:01:21
Postat av Ellie

Tycker det är väldigt respektlöst mot dem eftersom de också har ett privat liv. Vissa tror dem kan få uppmärksamhet av killarna genom att skrika och ha sig. Fy det är så sjukt taskigt av vissa ...

Datum: 2012-03-14 | Tid: 21:11:13
Blogg: http://www.eliiee.devote.se
Postat av e

Är dom i Sverige nu?! :o

Datum: 2012-03-14 | Tid: 21:19:23
Postat av EllenJohansson

Är dom i Sverige nu?! :o

Datum: 2012-03-14 | Tid: 21:19:46
Blogg: http://elleenjohansson.blogg.se/
Postat av jessica

Herregud :o vi måste bevisa att vi vet vad respekt är när dom kommer hit nästa gång så där får vi absolut inte bete oss :( !

Datum: 2012-03-14 | Tid: 21:53:45
Blogg: http://jjessicas.blogg.se/
Postat av Sara

Jag vet att ni gillar 1D och att de är bäst men man måste tänka på deras privatliv ! Killarna skulle inte våga gå utt mer och träffa er och då börjar ni gråta och skrika ! Ni måste tänka att de inte vågar gå utt mer och träffa fans ! Man har rätt att gilla dem och älska dem och ta bild men inte hoppa på dem och skada dem !! Dem blir ju livrädda !! Jag hoppas att ni tjejer tänker på hur ni ska bete er med 1D och inte börjar bli galna igen ! jag säger det här för att när det händer då blir ni riktigt ledsna ! Jag lover att 1D skulle älska er mer om ni var lugnare ! ;-) jag säger det här för eran skull så att ni får träffa 1D och att dem vågar åka till oss ! ;-) hoppas ni tänker på det här tjejer ! <3

Datum: 2012-03-15 | Tid: 00:11:22
Postat av Anonym

Tjo din blogg äger!

1d <33333333333

Följ gärna min :).

Datum: 2012-03-15 | Tid: 00:30:13
Blogg: http://izzabellan.blogg.se/
Postat av julia

MEN SEIÖST!! ;O



vi får verkligen inte göra så när dom kommer hit!!

för om alla fans bara fortsätter att hålla på sådär kommer ju killarna inte tycka att det är nå kul att ha kvar bandet längre och då kommer dom sluta!! ;(

DET FÅR INTE HÄNDA!!



så kom igen tjejer, nu ska vi visa dom att Sverige är bäst! ;D

Datum: 2012-03-15 | Tid: 08:14:13
Postat av melissatagesson

Åh.. allt blir bara dåligare & dåligare :(

Datum: 2012-03-15 | Tid: 09:39:17
Blogg: http://tagesson.devote.se
Postat av anna

alla kommer inklusive mig kommer säkert bli ganska hysteriska när dom kommer till sverige nästa gång, men vi kan iallafall spela lugna

Datum: 2012-03-15 | Tid: 10:13:37
Postat av Hanni

älsker e <3

Datum: 2012-03-15 | Tid: 12:05:47
Postat av anab♥♥♥

jag hoppas att vi i Sverige är lugna. ja för om ni läser Girl it tidningen så fick dom en parat stund med Liam. och han sa att dom tänkte komma till länderna i norden slutet om året. och jag blir jätte arg på dom som skriker och gör sunt som dom tror att 1D killarna skulle gilla dom. ni har väll hörd att Harry sa att dom gillade när fans frågade hur dom mode o sant. för det är inte så många som säger de. dom tycker oss de är vi som förstör för oss. tjejer jag vett att ni gillar dom men håll er lugna. dom kommer va längre än före gången sa Liam. så vi blir lugna tjejer. hoppas ni förstår.♥♥☻☻

Datum: 2012-03-15 | Tid: 17:28:30
Postat av Anonym

om de kommer till sverige kommer jag (och många andra) att döö såå alla vet meeen om det inte blir lugnt kan ingen döööö av deras snygghet!! förstår ni inte vad det innebär tillochmed dooom har sagt att dom inte vill ha såå, det här är inte bara prat det är riktigt fem stavelser två ord: RESPEKTERA DOM!

Datum: 2012-03-15 | Tid: 21:35:17
Postat av Anonym

Dumma amerikaner! Om 1D har utegångsförbud när de kommer till Sverige så har de verkligen förstört för alla andra fans. Kollektivbestraffning är inte schyst så jag hoppas att resten av världen uppför sig så att vi kan få se dem och så att de inte behöver känna sig som några instängda djur på ett zoo. Så visa lite RESPEKT!!!

Datum: 2012-04-03 | Tid: 19:37:29
Postat av Anonym

Dumma amerikaner! Om 1D har utegångsförbud när de kommer till Sverige så har de verkligen förstört för alla andra fans. Kollektivbestraffning är inte schyst så jag hoppas att resten av världen uppför sig så att vi kan få se dem och så att de inte behöver känna sig som några instängda djur på ett zoo. Så visa lite RESPEKT!!!

Datum: 2012-04-03 | Tid: 19:42:19

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?