Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Angående 1 April!

2012-03-31

Som ni alla vet så är det första April imorgon och det finns massor av olika idéer om hur vi ska lura killarna men de två största verkar just nu vara att sluta följa killarna på Twitter och sluta gilla de på Facebook eller att göra som det står i bilden här under, att få #iRegretLovingOneDirection , vilket betyder "jag ångrar att jag älskade One Direction" att trenda på Twitter så att killarna ser det innan vi får #DirectionersFooledYouOneDirection , vilket betyder "Directioners lurade er, One Direction"  och #illNeverStopLovingOneDirection , alltså "jag kommer aldrig att sluta älska One Direction" att trenda;) Ni får självklart göra hur ni vill, jag ville bara berätta för er vilka val ni hade;)


Postat av Linda. A

hej eran blogg är bra men skulle ni kunna lägga till datum ode så att man vet exakt vilken datum ni lägger ut era inlägg och när man har skrivit kommentarerna, skulle uppskattas väldigt mycket :D :D

Datum: 2012-03-31 | Tid: 16:54:40
Postat av Louise :)

de kommer fatta att de e ett skämt, skulle egentligen va roligare om man typ lurade dem att vi hade fått reda på deras stora hemlighet eller nått sånt, men nu är de ju försent..aja! vi får väll köra på nått av de ändå..

Datum: 2012-04-01 | Tid: 08:25:43
Blogg: http://onedirectionfanfiic.devote.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?