Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall i en sombrero!

2012-06-09

Så söt! :)


Postat av zaynlover

Haha, han har sin keps under :D

Datum: 2012-06-09 | Tid: 17:33:01
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av peacetrollet

snygg bild!

Datum: 2012-06-09 | Tid: 22:00:22
Postat av Anonym

Hej och hå! :D



Jag har en nystartad novell på www.justindrewtime.blogg.se som du säkert förstod så handlar den om ingen mindre än Justin Bieber. Jag valde att skriva en novell om honom, för det blir roligast & eftersom jag är VÄRLDENS BELIEBER! Hur som helst, så kommer första kapitlet ut idag, och jag skulle verkligen uppskatta om du / ni kunde kika in på bloggen & kanske läsa handligen som precis har kommit upp. :D



Första kapitlet kommer även ut redan idag & om jag får tillräckligt med positiva kommentarer kanske ett andra kapitel också kommer ut. :)

/ Justin Bieber Novell ♥

Datum: 2012-06-10 | Tid: 12:15:33

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?