Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Coldplay gör en cover på WMYB!

2012-06-29

 
Igår var Harry på Coldplay's konsert och Coldplay gjorde en cover på ''What makes you beautiful''! 
Harry tweetade senare på kvällen -
''Good night guys… I leave you with the best video I've ever seen. This was incredible.''


Postat av steffanie

Chris Martin sjöng bara "that's what makes you beautiful" mitt under låten Yellow, så de gjorde nog ingen cover ^^

Datum: 2012-06-29 | Tid: 22:40:24
Postat av Felicia (kristen stewart hemsida)

Hej skulle ni vilja göra ett länk byte när min nya design är inne . Jag kommer ha två steg. Elit affilates och affilates .
Och undrar om ni skulle vilja byta Elit affilates ? =)Jag driver Sveriges största blogg om Kristen Stewart. Och hela designen ska bytas ut inom 2 veckor . Och då kommer jag ha ett annat utseende med länkar m.m.

Datum: 2012-06-30 | Tid: 01:35:43
Blogg: http://kristenstewart.se
Postat av Isabell

Jag menar pm der händer något med bloggen.

Datum: 2012-06-30 | Tid: 09:55:42
Postat av frida

hej, jag och min kompis har startat en novell-blogg ( http://oonednovel.blogg.se ) och undrade om ni hade lust att länka den i ett inlägg? skulle verkligen vara jättesnällt! Vi länkar eran blogg med då i sånna fall! :)eller lägga till oss i länkar eller något :) hör gärna av er till mig då :)

Datum: 2012-06-30 | Tid: 10:16:15
Blogg: http://fridajosefina.blogg.se
Postat av Anonym

vet ni vad det var som hände igår kväll på deras konsert? har hört så mycket om det. ryktet säger att under konserten så sa harry något (vet inte vad) till ayn om perrie, och nu har harry stora problem med deras manenger..

Svar: Jag vet ungefär vad som hände, kanske lägger upp det lite senare.
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-06-30 | Tid: 12:33:31

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?