Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Vad de gjorde under Flying Start

2012-07-21

Tjejerna som vann Flying Start tävlingen flög till Manchester och fick spendera tre härliga timmar med killarna.
De fikade tillsammans, tog bilder och påvägen tillbaka började Niall sjunga "If you're happy and you know it"
och inte långt där efter började resten av killarna också sjunga.
De signerade även en av tjejernas "Dare To Dream" bok.
Det är allt jag vet om vad dem gjorde och om ni vet något mer så får ni gärna skriva in det!

pic.twitter.com/Fj5CxDuf
En bild på Niall och ett fan idag!


Postat av melissa

Hur många fans var det i flyget???:)

Datum: 2012-07-21 | Tid: 18:09:37
Postat av melissa

Hur många fans var det i flyget???:)

Svar: Jag vet inte riktigt men 5-10 st :)/Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-21 | Tid: 18:09:39
Postat av Isabell

1DNovellen Del 2:




Tidigare: Hej jag heter Isabell och jag ska ta hand om er i 2 veckor. Hej, jag är Harry, det här är min flickvän Emma, sa Harry. Hej, jag är Niall och detta är min flickvän Rachel, sa Niall. Hej, jag heter Liam och detta är min flickvän Danielle, sa Liam. Hej, jag heter Zayn och detta är min flickvän Perrie. Hej, jag heter Louis och jag är singel, sa Louis. Jag är med singel, sa jag. Här får ni era nycklar, ni är på samma våning och ni bor ihop med era flickvänner och Louis bor själv, sa jag. Okej, sa alla i kör







Nu: Jag följer med dom upp till våning 6 där dom ska bo och dom lämnar sina väskor och vi åker ner till receptionen.




Nu ska jag visa Jönköping och här är mitt nummer sa jag.




Så ger jag lappar till dom med mitt nummer på.




Under rundturen: Jag visar stan, parken och mycket mer.





5 timmar senare:


Så nu har jag visat allt i Jönköping, sa jag.

Okej, fin stad, sa Louis.



När vi kommer tillbaka så står chefen där.



Ni ska åka och bada imorgon,inomhus, för att det ska bli dåligt väder och jag har bokat och det kommer vara ni och 2 badvakter där, sa chefen.





Då ses vi här imorgon klockan 11 imorgon, hejdå ses, sa jag.



Hejdå, sa alla i kör.




Jag kommer hem.



Vad har du varit, frågade mamma.





jag har visat stan för One Direction och jag ska ta hand om dom i 2 veckor, sa jag.



Okej, roligt, sa mamma.




Jag går till rummet och sätter mig vid datorn.


5 timmar senare:


Bäst att sova nu, jag är så trött, sa jag tyst.

Jag stänger av datorn och gör mig i ordning för natten.

Jag går och lägger mig på sängen och somnar på direkten.



Vad tycker ni? :D







Datum: 2012-07-21 | Tid: 19:54:07

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?